iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   [FW2.2] Wat is er nieuw? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/24058-fw2-2-nieuw.html)

Goudvis12 11-11-08 21:13

Hoop dat het vanacht dus uitkomt!!

ppl 11-11-08 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door borgqueenx (Bericht 215096)
ow.... :( dus de emoticons zijn alleen op een iphone te zien? Dus geen eens de standaard emoticon codes? Jammer....:(

Duh, dat is altijd al zo geweest. Dingen die je via sms stuurt zijn plain text, zitten totaal geen plaatjes in. Bij mms misschien wel maar ik gok erop dat ook daar de smilies gewoon plain text zijn. Net als bij diverse chatclients zijn smilies gewoon plain text, niets meer en niets minder. Op de telefoon zelf (clientside heet dat zo mooi) wordt dat stukje tekst dan omgezet naar een smilie. Dat stuk tekst is dan hetgeen jij waarschijnlijk aanduidt als emoticon code.

De emoticons die erin zitten zijn voor Japan omdat ze daar veelvuldig gebruikt worden. Waarschijnlijk zit die optie aan de taal/toetsenbordinstelling gekoppeld. Je zult dus Japans als toetsenbordindeling moeten hebben en/of Japans als taal ingesteld moeten hebben wil je die emoticons krijgen.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dien (Bericht 215610)

Let ook vooral op de url, er staat niet voor niets het stukje "geruchten" !
Dat je morgen 12 miljoen wint is zo ongeveer net zo waar als bovenstaand gerucht. Mogelijk wordt het waarheid, mogelijk ook niet.

gls 12-11-08 10:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ppl (Bericht 215729)
Let ook vooral op de url, er staat niet voor niets het stukje "geruchten" !
Dat je morgen 12 miljoen wint is zo ongeveer net zo waar als bovenstaand gerucht. Mogelijk wordt het waarheid, mogelijk ook niet.

Los van het feit dat het geruchten zijn, is het toch leuk om een beetje te speculeren en achteraf te kunnen zeggen dat we gelijk hadden? ("pfff dat wist ik al" ;) )

Bomans 12-11-08 10:06

Heb gelezen (iphonehellas) dat 2.2 op 21 november uitkomt. maar hoeveel daar weer van waar is ...

gls 12-11-08 10:29

ja, ik heb het ook gelezen hier: iPhone 2.2 Firmware 10 Days Away? - Mac Rumors

vdvorst 12-11-08 10:48

Er is al 6 keer gezegd dat deze uit zo komen :P
Ik gok op januari, daarmee komen ook nieuwe imacs uit! :P

King1987 12-11-08 10:56

Ach, 2.1 draait nog perfect bij mij :) Wanneer is voor mij dan ook geen noodzaak, als het maar meteen een goeie update is!

ninacollins 12-11-08 11:13

Over die smsteller: download BiteSMS via Cydia. Daar zit een teller op! Heeft iemand overigens een idee wanneer de nieuwe unlock voor de 3G komt? Heb hem hier liggen maar kan natuurlijk nog niet bellen.. Abonnement gaat pas in feb. in!

gls 12-11-08 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ninacollins (Bericht 215866)
Over die smsteller: download BiteSMS via Cydia. Daar zit een teller op! Heeft iemand overigens een idee wanneer de nieuwe unlock voor de 3G komt? Heb hem hier liggen maar kan natuurlijk nog niet bellen.. Abonnement gaat pas in feb. in!

is dat niet een beetje jammer van je phone dat je er zo lang niets mee kunt? Tegen die tijd is er vast alweer een geüpgrade iPhone in de aanbieding (32gb oid)

Yzord 12-11-08 14:05

Apple heeft voorlopig geen plannen om nieuwe devices uit te brengen.

gls 12-11-08 14:10

wat ik trouwens nog mis en hoop dat ze in bijv 2.3 gaan zetten is het bijvoegen van een bijlage aan een e-mail. Als ik nu bijvoorbeeld op een mailtje antwoord, kan ik geen foto bijvoegen :(

Yzord 12-11-08 14:14

Maar je kan wel degelijk een foto via email versturen hoor. Gewoon bij de opties van de foto klikken op Email Foto.

gls 12-11-08 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yzord (Bericht 215950)
Maar je kan wel degelijk een foto via email versturen hoor. Gewoon bij de opties van de foto klikken op Email Foto.

weet ik wel, maar zoals ik al zei: je kunt niet reageren en een foto bijvoegen.
Ook zou het bijvoegen van meerdere bijlagen wel een goeie optie zijn.

Katrien001 12-11-08 14:38

Voor degene die nu al graag in landscape modus willen emailen ..gewoon WideEmail er op zetten, cydia volgens mij heeft deze applicatie..

gls 12-11-08 18:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Katrien001 (Bericht 215960)
Voor degene die nu al graag in landscape modus willen emailen ..gewoon WideEmail er op zetten, cydia volgens mij heeft deze applicatie..

Zo kan je bezig blijven om voor alles een aparte applicatie er op te zetten, ik vind dat het er gewoon standaard op moet zitten. Net zoals een aparte applicatie om het nieuws van Nu.nl te gaan lezen... dat doe je toch ook niet :rolleyes:

ruudboon 12-11-08 18:55

Is er wel een standaard tijd dat de nieuwe firmware meestal online komt?

gls 12-11-08 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ruudboon (Bericht 216050)
Is er wel een standaard tijd dat de nieuwe firmware meestal online komt?

hoe bedoel je? Als in 's morgens of 's middags, of na een standaard aantal weken ontwikkelen? Lijkt me dat ie gewoon online komt als het af is.

ruudboon 12-11-08 22:14

Ik bedoel idd. BV standaard 9 uur s'ochtends..

gls 12-11-08 22:20

ga er maar niet van uit, de firmware wordt gewoon gereleased als het af is, niet eerder, niet later.

ArB 12-11-08 22:20

Bovendien is er dan nog geen jailbreak ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:30.