Tip voor mensen met een case discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je net als ik een siliconen case en is de sleep knop lastig in te drukken? Je kunt de iphone ook aanzetten met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tip voor mensen met een case
Heb je net als ik een siliconen case en is de sleep knop lastig in te drukken? Je kunt de iphone ook aanzetten met de home knop. Uitdrukken: vanzelf uit laten gaan (wel instellen)
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
echt waar?
|
|
|||
|
|||
ja, mischien komt het wat naief over maar ik heb het pas ontdekt.
|
|
|||
|
|||
Druk dan maar eens twee keer snel op de Home knop
|
|
||||
|
||||
dan krijg ik de "telefoon"
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voor mensen die toch een witte iphone wil(de) | Dexstron | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 27-09-10 21:29 |
Mensen met een iPhone en iPad | fllex | Koopinformatie Nederland | 5 | 03-09-10 01:13 |
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis | DeathSpace | Wi-Fi | 0 | 20-05-10 20:57 |
Voorzieningen voor mensen met een beperking op de iPhone | Hoton | iPhone algemeen | 1 | 11-07-09 01:50 |
Hoeveel mensen ken jij met een iPhone???? | Dolfijn | Chat en geruchten | 44 | 09-04-08 20:38 |
|
|