Tip voor mensen met een case discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb je net als ik een siliconen case en is de sleep knop lastig in te drukken? Je kunt de iphone ook aanzetten met de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Heb je net als ik een siliconen case en is de sleep knop lastig in te drukken? Je kunt de iphone ook aanzetten met de home knop. Uitdrukken: vanzelf uit laten gaan (wel instellen)
|
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() echt waar?
|
|
|||
|
|||
![]() ja, mischien komt het wat naief over maar ik heb het pas ontdekt.
|
|
|||
|
|||
![]() Druk dan maar eens twee keer snel op de Home knop
|
|
||||
|
||||
![]() dan krijg ik de "telefoon"
|
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
voor mensen die toch een witte iphone wil(de) | Dexstron | iPhone accessoires en onderdelen | 16 | 27-09-10 21:29 |
Mensen met een iPhone en iPad | fllex | Koopinformatie Nederland | 5 | 03-09-10 01:13 |
Een tip voor mensen met lan thuis: Internetten op iPod zonder Wi-Fi thuis | DeathSpace | Wi-Fi | 0 | 20-05-10 20:57 |
Voorzieningen voor mensen met een beperking op de iPhone | Hoton | iPhone algemeen | 1 | 11-07-09 01:50 |
Hoeveel mensen ken jij met een iPhone???? | Dolfijn | Chat en geruchten | 44 | 09-04-08 20:38 |
|
|