//

HTC Touch HD

HTC Touch HD discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wastaal ik heb die HD in mijn handen gehad. Moest bijna door het scherm heen drukken, zo ongevoelig is het touchscreen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-12-08, 13:22
Excellence Excellence is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wastaal Bekijk bericht
ik heb die HD in mijn handen gehad. Moest bijna door het scherm heen drukken, zo ongevoelig is het touchscreen. Nee..geef mij maar m'n Iphone.
precies hetzelfde verhaal me de omnia... achja, wat ben ik blij dat ik een iphone heb ipv die htc troep
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 17-12-08, 23:38
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wastaal Bekijk bericht
ik heb die HD in mijn handen gehad. Moest bijna door het scherm heen drukken, zo ongevoelig is het touchscreen. Nee..geef mij maar m'n Iphone.
moet zeggen zoals hij door zn youtube videotjes etc. heenscrollt ziet er niet uit alsof ie 10kg druk moet zetten

En wat betreft apps... Voor windows mobile zijn al 10x meer apps ontwikkeld dan voor de iphone... dus schrap die maar uit de startpost.

Ik ben btw nog unbiased. heb geen van beide, vind het allebei geile apparaatjes, alleen de functies die de iphone heeft laten liggen bezit dit ding wel. En das toch wel een groot voordeel denk ik.

Ohja, wat voor mij een GROOT voordeel zou zijn bij dit ding, is dat hij tomtom wel draait...
  #23  
Oud 18-12-08, 17:15
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Waarom niet??? Het is een HTC, need I say more????
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #24  
Oud 18-12-08, 23:40
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

waarom wel?

Copy - Paste, Video Opnemen, Navigatie Software, Als bluetooth modem gebruiken, hogere resolutie, groter beeldscherm, langere batterijtijd, al duizenden apps voor windows mobile, volledig tweakbare OS

Waarom niet:
-tweakbare os brengt ook instabiliteit en mits je fout tweakt, traagheid met zich mee.
-geen multi touch.

Maarja tis beetje tegen de bierkaai op een iphone forum :-p
  #25  
Oud 19-12-08, 19:39
Guest
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Maatje van mij heeft dat apparaat gekocht en mijn eerste indruk (heb er amper 5 minuten mee gespeeld) is dat het OS (WM 6.1) in tegenstelling tot die omnia rommel verdomt goed werkt, het touchscreen komt als een van de weinigen in de buurt van de iPhone...
  #26  
Oud 31-12-08, 04:11
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

het ding werkt prachtig, ik rij met mn tomtommetje naar een mooie locatie, schiet daar een video of een 5MP foto, en MMS die vervolgens naar een vriend met een in landscape mode getikte tekst, of ik upload de video rechtstreeks naar youtube met daarbij een leuke quote uit mn MMS gecopy - paste. Daarna even bluetooth en de modem aan en met de laptop fijn fullscreen browsen waar je maar wilt.

Wie doet met me mee met zn Iphone
  #27  
Oud 31-12-08, 12:23
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuurtje Bekijk bericht
het ding werkt prachtig, ik rij met mn tomtommetje naar een mooie locatie, schiet daar een video of een 5MP foto, en MMS die vervolgens naar een vriend met een in landscape mode getikte tekst, of ik upload de video rechtstreeks naar youtube met daarbij een leuke quote uit mn MMS gecopy - paste. Daarna even bluetooth en de modem aan en met de laptop fijn fullscreen browsen waar je maar wilt.

Wie doet met me mee met zn Iphone
Het enige wat ik kan toegeven is dat je een betere camera hebt en dat je kan uploaden naar youtube, maar dan moet ik niet beginnen aan mijn lijst van wat die HTC niet kan...
  #28  
Oud 31-12-08, 12:42
Snuurtje Snuurtje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 11
Standaard

Kom maarrrrr :-p

Nee ik vind dat iemand op tweakers het mooi verwoord heeft:

Dus wil je een gesloten stabiel en soepel platform? > Apple
Een "open" platform met méér mogelijkheden en eigen inbreng? > WinMo
  #29  
Oud 31-12-08, 13:17
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

ik ben zelf heel benieuwd naar wat Android ons in 2009 gaat brengen. Heb daar hoge verwachtingen van.
  #30  
Oud 31-12-08, 14:16
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wastaal Bekijk bericht
ik ben zelf heel benieuwd naar wat Android ons in 2009 gaat brengen. Heb daar hoge verwachtingen van.
Ik verwacht er ééntje de volgende dagen. Zal mijn bevindingen hierover ergens posten na een grondige test.
  #31  
Oud 31-12-08, 16:02
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Snuurtje Bekijk bericht
Kom maarrrrr :-p

Nee ik vind dat iemand op tweakers het mooi verwoord heeft:

Dus wil je een gesloten stabiel en soepel platform? > Apple
Een "open" platform met méér mogelijkheden en eigen inbreng? > WinMo
Daar ben ik het volledig me oneens, als je de iPhone jailbreakt kan je velen malen meer dan met die HTC van je.
  #32  
Oud 03-01-09, 02:26
Fab1Man Fab1Man is offline
iFoneguide Repo Master
• iOS 9.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Eindhoven
Berichten: 329
Standaard

Ik vind het wel grappig. Steeds dat "Maar het is Windows". Geloof me, die Touch HD voelt sneller aan als de iPhone. En dat met meer mogelijkheden. Ja de iPhone staat nog gewoon in zijn kinderschoenen. Als Apple er eens het volledige uithaalt, dan hebben ze een goede telefoon. Navigatie, bluetooth uitbreiding, copy-paste, widescreen SMS en mail, Flash in Safari én de volledige vrijheid in Apps. Kom maar op! Natuurlijk is de App Store heel goed, maar de SDK brengt zoveel beperkingen met zich mee. Dat ze er een oogje op houden prima. Stel iemand maakt een geweldige Video recorder App. Apple kan hier best nog veel controle op hebben, waardoor de iPhone toch stabiel blijft. Win-win situatie, iedereen blij!
  #33  
Oud 03-01-09, 17:25
DingeZ DingeZ is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Veenendaal
Berichten: 8
Standaard

de reden waarom ik geen HTC heb is het zelfde als waarom ik wel een iPhone heb, de OS. Windows mobile is en blijft gewoon waardeloos. Om 2 redenen: Het probeert de normale windows te zijn (wat het absoluut niet moet zijn) en het heeft altijd resitive touchscreens (die waar je keihard op moet drukken en geen multitouch hebben). Apple heeft gewoon goed nagedacht over de iPhone, hij werkt goed, heeft (bijna) alles wat je nodig hebt maar ook niets te veel. Er zijn zoveel dingen die goed werken aan de iPhone waar ik nooit op gekomen was (en niet om op te scheppen maar ik heb een iq van 146 dus ik ben niet dom). iPhone ftw!
  #34  
Oud 04-01-09, 16:41
iGregor's schermafbeelding
iGregor iGregor is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Zutphen
Berichten: 132
Stuur een bericht via MSN naar iGregor
Standaard

Ik zal even hier mijn ervaringen posten, ik heb het toestel al ruim 3 weken nu:

Positief:

- Als modem te gebruiken, dit is echt heel handig!
- Geen 3G problemen e.d.
- Simlockvrij
- Betere camera
- Videobellen, dit is erg leuk aangezien mijn vrienden ook 3G telefoons hebben
- Tactiele feedback (door een tweak)
- Batterij gaat 2 1/2 dag mee!

Wat ik mis sinds ik de htc nu heb:

- apps & games
- iPhone interface
- iPhone touchscreen
- safari
__________________
Werkzaam bij MediaWaaier in Zutphen. Ontwikkeling van iPhone, iPad (en eventueel ook Android) apps.
  #35  
Oud 30-01-09, 14:16
Le0 Le0 is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 91
Standaard

Apps en games? Er zijn talloze apps en games gemaakt. Er zijn meer programma's voor WM in omloop dan er iPhones zijn op de wereld...
  #36  
Oud 31-01-09, 13:15
AsiaPhone AsiaPhone is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gregor Bekijk bericht
Ik zal even hier mijn ervaringen posten, ik heb het toestel al ruim 3 weken nu:

Wat ik mis sinds ik de htc nu heb:

- apps & games
- iPhone interface
- iPhone touchscreen
- safari
Ik vind iFonz een zeer goede clone van de iPhone interface, maar ja, smaken kunnen verschillen.
  #37  
Oud 12-07-09, 11:04
Leagle_Hunt Leagle_Hunt is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

heb naast mn iphone 3g S ook een HTC touch HD (en een n95) en was altijd erg tevreden over dit toestel maar sinds ik mn iphone heb kan ik wel zeggen dat het touchscreen van de iphone veeeel beter werkt, daarnaast vind ik de iphone ook veel stabieler werken. heb heel vaak dat mn htc vast loopt etc. alleen het grote scherm vind ik een + en voor de rest vind ik de iphone op veel punten beter
  #38  
Oud 12-07-09, 12:15
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Leagle_Hunt Bekijk bericht
heb naast mn iphone 3g S ook een HTC touch HD (en een n95) en was altijd erg tevreden over dit toestel maar sinds ik mn iphone heb kan ik wel zeggen dat het touchscreen van de iphone veeeel beter werkt, daarnaast vind ik de iphone ook veel stabieler werken. heb heel vaak dat mn htc vast loopt etc. alleen het grote scherm vind ik een + en voor de rest vind ik de iphone op veel punten beter
Yep,zoals ik ook al heb gezegd hier,ik heb ook al 2 tal toestellen gehad van htc en heel dure zelfs en ik had bij allebei de toestellen vroeg of laat al heel snel dat vastlopen,internet die opeens bepaalde pagina's doodleuk niet meet wilde open gaan enz....
Iphone heerst op dat vlak gewoonweg en ook de nieuwste modellen kunnen er niet tegen op.
  #39  
Oud 24-07-09, 23:59
Franciskine Franciskine is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 22
Stuur een bericht via MSN naar Franciskine
Standaard

Ik begrijp niet waarom iedereen zegt dat de Touch HD traag is, ik heb dit toestel en geloof me, traag??? Helemaal niet, openen van webpagina's gaat even snel als op mijn Iphone 3GS, wel gebruik makend van opera mobile.

Vastlopen? Nooit tegengekomen, scherm is subliem, aanwezige software . . . niets ontbreekt, ik moet op mijn Iphone meerdere programma's installeren om evenveel functies te hebben als op mijn HTC Touch HD.
Tomtom is een droom op deze Touch HD, fix wordt veel sneller gevonden dan op mijn Tomtom 930 of mijn Navigon 8310

Ik heb ook de HTC Touch Cruise nog in bezit en die hinkt een beetje achterop maar het blijft nog steeds een goed toestel.

Het allergrootste voordeel van de Iphone vind ik nog steeds het bekijken van foto's, filmen, luisteren naar muziek ( alhoewel dat op mijn Touch HD even perfect werkt als op mijn Iphone )
En wat echt subliem is bij de Iphone . . . downloaden van gekochte applicaties rechtstreeks van de server . . . een ongekende luxe, programma's zijn klein, goedkoop en werken prima.
  #40  
Oud 25-07-09, 13:15
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

De meeste reacties zijn van mensen die er "ff 5min mee gespeeld hebben" of ooit nog zo'n oude HTC hebben gehad en dan gelijk maar alle HTC's over 1 kam scheren. HD is helemaal niet traag maar dat terzijde.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
HTC Touch Diamond ruilen tegen Iphone? HDL Koopinformatie Nederland 13 21-11-08 12:40
Even relatieveren (N95 & HTC Touch Pro) MeneerDuck Chat en geruchten 34 25-08-08 00:36
HTC Touch Pro DertKesh iPhone algemeen 8 03-07-08 00:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:20.