2.1 iphone en het gprs vraagstuk discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, heb een vraagje, heb een update gedaan vanaf 1.1.4 naar 2.1 (via 2.0). Alles werkt en de nieuwe apps zijn tof. Ik heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
2.1 iphone en het gprs vraagstuk
Hoi allemaal,
heb een vraagje, heb een update gedaan vanaf 1.1.4 naar 2.1 (via 2.0). Alles werkt en de nieuwe apps zijn tof. Ik heb echter een min punt, ik krijg mijn gprs niet meer aan de praat. In 1.1.4 was het geen probleem maar nu met geen mogelijkheid meer. Heb al contact met mijn provider gehad (yes telecom op het kpn netwerk) daar kwam ik ook al niet verder mee. Het probleem is dat ik dat gprs nodig heb maar niet terug wil kan iemand me helpen ? groeten, Ger. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je al de KPN instellingen geprobeerd bij Instellingen|Algemeen|Netwerk|Mobiel datanetwerk?
APN: internet Gebruikersnaam: KPN Wachtwoord: gprs Misschien werkt het.... Suc6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPRS doet het niet | jokerdoc | iPhone algemeen | 0 | 08-02-09 17:40 |
GPRS doet het niet meer. | Robinnnn | iPhone algemeen | 3 | 20-09-08 22:16 |
Geen GPRS meer van uit het niets | iRobbert | iPhone algemeen | 1 | 11-07-08 18:21 |
GPRS en het niet gebeld kunnen worden debakel | GFTU | iPhone algemeen | 58 | 31-05-08 00:25 |
|
|