edge/3G icoontje verdwenen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een paar dagen heb ik het edge of 3G icoontje niet meer! alle instelling staan juist en toch slaag ik er niet in edge ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
edge/3G icoontje verdwenen
Sinds een paar dagen heb ik het edge of 3G icoontje niet meer!
alle instelling staan juist en toch slaag ik er niet in edge of 3G te gebruiken. Is er hier iemand vertrouwt met dit probleem? Ik heb de iphone al eens terug gerestored zonder oplossing! thanks! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
Al meerdere malen gerestored en ik heb GEEN jailbreaks of aanpassing. iPhone is helemaal origineel. 3G staat aan. |
|
|||
|
|||
Zelfde probleem hier met een iPhone 2G.
Altijd perfect gewerkt maar nu geen gprs meer. Iemand al een oplossing? |
|
|||
|
|||
Sinds gisteravond werkt het plotseling weer!
Zou T-Mobile dan toch wat hebben moeten veranderen aan hun centrales? |
|
|||
|
|||
Ik heb het zelfde probleem op mijn werk, geen edge en 3G. Terwijl dat verleden week geen probleem was. Vanmorgen thuis geen probleem. Nu maar afwachten of bij thuiskomst de internetconnectie er weer is.
|
|
|||
|
|||
Vreemd;
Ik heb een telfort abbo met een 2.0 jailbreak..3g werkt bij mij niet, edge wel...edge is alleen heel traag maar verder werkt t wel..Verder wacht ik op de 3.1 os update voordat ik m upgrade. Vraag me dan af of 3g dan wel werkt... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari icoontje/programma verdwenen | r1150rrrr | iPhone Apps | 11 | 18-10-10 13:49 |
Foto icoontje verdwenen. | Kenzoo | Muziek, foto & video | 2 | 18-05-10 23:15 |
Icoontje verdwenen | StevenVW | iPhone algemeen | 14 | 28-01-10 01:54 |
Mobistar - Edge icoontje! | Brutality | Archief | 3 | 26-03-08 17:30 |
EDGE icoontje | pietpiet50 | iPhone algemeen | 4 | 18-01-08 15:07 |
|
|