Hack: Japanse Emoji-iconen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Douglas heb diskaid maar kom niet in me ROOT ook niet kan niet me media folder veranderen naar root... iemand enig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
De Emoji-icons enabling nu ook te krijgen in Cydia, via iSpazio. (Jailbreak uiteraard vereist).
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: Yup, nu wel. Thx. EDIT2: Hij lijkt niet echt voor landscape-mode gemaakt te zijn... ziet er een beetje raar uit.
iPhone 2G, 8GB Intel MacBook (zwart), 2,2GHz, 160GB HD Laatst gewijzigd door BadSide; 24-11-08 om 19:00. |
|
|||
|
|||
Alleen jammer dat niemand de Emoji-iconen kan zien. Alleen degene die het op hun iphone hebben geinstalleerd. In e-mail worden ze ook niet weergegeven. Je ziet dan alleen japanse tekens. In sms berichten worden het vierkantjes. Dus instaleren, leuk om te proberen maar je hebt er eigenlijk niets aan.
|
|
||||
|
||||
Super bedankt
|
|||
|
|||
check dit:
Nise Design Blog Archive Firmware 2.2 iPhone/iPod touch emoji enable (no jailbreak need) geen jailbreak nodig. simpel (zelfs ik kon het). je hebt nu beschikking over alle icoontjes en je moet er alleen een paar wissen die je niet wil gebruiken. dat is zo gedaan, toch? succes ermee!!! |
|
|||
|
|||
ok mensen ik begrijp er geen drol van ik heb geen gejailbreakde iphone maar wil wel die icontjes hebben hoe krijg ik ze er op in een paar simpele stappen...als die er zijn wanr itunes backup devices en dergelijke kan ik niet vinden..........
|
|
|||
|
|||
Lees mijn post hierboven. GEEN JAILBREAK WEL ICOONTJES! succes
|
|
||||
|
||||
Je kan het ook in make it mine gebruiken.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door martijn77; 26-11-08 om 20:44. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Bestand had ik gelukkig nog op mijn harddisk staan Laatst gewijzigd door shapezzz; 20-04-09 om 03:00. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kunt ook in de appstore gratis spell number downloaden. Vervolgens type je de volgende code 91929394.59 en sluit je de applicatie (homeknop). Vervolgens ga je naar instellingen > Algemeen > Toetsenbord > Internationale versies > Japans en zet je Emoji aan. Dat is alles
|
|||
|
|||
Citaat:
geen app die naar alle telefoons werkt? |
Labels |
emoji, emoticons, sms |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|