Batterijstatus na update 2.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds ik de firmware update heb gedaan naar versie 2.2 geeft de batterijstatus continu aan dat de batterij volledig geladen is. Ik was dan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Batterijstatus na update 2.2
Hallo,
Sinds ik de firmware update heb gedaan naar versie 2.2 geeft de batterijstatus continu aan dat de batterij volledig geladen is. Ik was dan ook erg verrast dat mij iPhone 3G tijdens gebruik er ineens mee stopte omdat de batterij leeg was. Ik heb een T-Mobile iPhone 3G gewoon aangeschaft in een Apple Premium Reseller. Groeten, Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Restore al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog geen restore geprobeerd. Zal dat vanavond even doen.
Zijn er geen andere gebruikers die hier problemen mee hebben. PS: waarom wordt op in deze discussie ineens een heel ander onderwerp behandeld dan het door mij genoemde probleem. Deze reactie horen niet in deze discussie! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Probleem is opgelost!?!?! Na de batterij volledig te hebben opgeladen en de iPhone uitgeschakeld en opnieuw opgestart te hebben geeft de batterijstatus nu aan dat ie nog ca. voor 3/4 deel vol is.
|
Labels |
2.2, batterij, iphone, status |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vreemd icoontje rechts boven in de status balk (naast batterijstatus) | paul45 | iPhone algemeen | 3 | 17-09-10 09:42 |
batterijstatus in % waar kun je dat instellen? | DLOD | Archief | 1 | 03-08-10 20:26 |
Batterijstatus Bluetooth toetsenbord aan iPhone? | Ruben.cc | iPhone Apps | 0 | 23-07-10 00:06 |
Batterijstatus altijd 100% en bossprefs instabiel | koekjedebij | iPhone algemeen | 2 | 22-06-09 12:12 |
|
|