Virtuele toetsen doen het niet! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mn telefoon net een paar dagen, maar sommige letters op mn toetsenbord doen het nu al niet meeer Wie kan mij helpen???...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Virtuele toetsen doen het niet!
Ik heb mn telefoon net een paar dagen, maar sommige letters op mn toetsenbord doen het nu al niet meeer
Wie kan mij helpen??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik zou een soft reset doen (sleepbutton bovenop indrukken totdat je de iPhone kunt uitsliden) en als dat niet helpt een harde reset (beide knoppen ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat).
Mocht ook dat niet helpen dan zou ik hem herstellen met iTunes en als nieuwe iPhone aanmerken. Denk dan wel even aan een backup van je contacten e.d. Enneuh: welkom om dit forum!
|
|||
|
|||
Ik heb het idd al gereset met beide knoppen ingedrukt houden. Ik ga het nu proberen via itunes! Dankjewel!!
|
|
||||
|
||||
ja zou ik ook ff doen. Aan de touchscreen ligt het niet, want je hebt er alleen last mee met smsen. Kan je btw eiglijk een hard reset doen zonder gevaren?
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
By koptelefoon in doen videos het niet | borgqueenx | Muziek, foto & video | 0 | 19-03-11 00:49 |
Beltonen doen het niet | ElzeBerends | Archief | 4 | 26-12-09 21:28 |
Applicaties doen het niet meer. | Mii | iPhone algemeen | 7 | 27-11-08 00:13 |
Applicaties doen het niet? | sjoerd.aarts | iPhone Apps | 5 | 08-11-08 23:00 |
|
|