Alternatief voor BiteSMS? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo freaks, Een vraag. Ik heb vanmorgen de 2.2 software op mn iPhone gezet. Ik had de 2.1 versie (wel gejailbreakt.) Nu ik de 2.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatief voor BiteSMS?
Hallo freaks,
Een vraag. Ik heb vanmorgen de 2.2 software op mn iPhone gezet. Ik had de 2.1 versie (wel gejailbreakt.) Nu ik de 2.2 software heb, heb ik de jailbreak niet meer nodig. Wat ik nu wel erg mis: de geweldige applicatie BiteSMS. Ik heb de iPhone niet gejailbreakt dus ik heb ook de Installer/Cydia niet meer. Weten jullie of er een alternatief voor BiteSMS is of moet ik de iPhone maar weer jailbreaken Bedankt, Geer. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat is ook een van de enige redenen dat ik mijn iphone jailbreak.
via de appstore is er geen alternatief. Laatst gewijzigd door Bomans; 24-11-08 om 12:30. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Danku! Citaat:
Maar ik had de app graap op mn iPhone willen hebben zonder hem te hoeven jailbreaken. Laatst gewijzigd door ^3Ge^2rard; 24-11-08 om 14:53. Reden: edit-knop gebruiken aub. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
We have submitted it to BigBoss to upload to Cydia, so we need to wait for him to do that…
Zal dus vandaag nog opgelost worden. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Okee okee, ik wacht af.
in ieder geval: Bedankt allebei. Laatst gewijzigd door ^3Ge^2rard; 24-11-08 om 12:52. |
|
|||
|
|||
Toch maar even een oud topic oprakelen ipv een nieuwe, deze gaat namelijk precies over mijn vraag.
Dit is al een oud topic, dus mijn vraag is eigenlijk hetzelfde, misschien dat het nu wel bestaat: Is er een alternatief voor niet gejailbreakte iphones om gratis/goedkoop te smsen, liefst met je eigen nummer als afzender? |
Labels |
2.2, bitesms, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|