slideshow als achtergrond discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi jullie mkennen vast allemaal wel zon slideshow als achtergrond (plaatjes die steeds veranderen na zoveel seconden) nu mijn vraag: is dat mogelijk om zelf ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
slideshow als achtergrond
hoi
jullie mkennen vast allemaal wel zon slideshow als achtergrond (plaatjes die steeds veranderen na zoveel seconden) nu mijn vraag: is dat mogelijk om zelf te maken met je eigen plaatjes? groetjes Wesley |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Zit al een tijdje in de standaard software..
Ga naar je fotobibliotheek. Klik eerste foto aan en druk dan op het play teken > dan zou je een slideshow moeten krijgen. Instellingen hiervan wijzigen kan in de instellingen bij foto's.. -edit- oww bedoel je so hehe
|
|||
|
|||
maar kan ik het ook zelf maken?
want ik wil een stuk of 50 foto's doen dat heb ik al eens gehad met vrouwen die steeds veranderren dat waren er 90 want ik snap dat niet helemaal Laatst gewijzigd door Kettingzaag; 25-11-08 om 00:42. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
achtergrond verdwijnt als ik een map open | Guest-20191103144301 | iPhone algemeen | 1 | 12-12-10 16:44 |
batterij als achtergrond | Dexstron | Jailbreak apps en thema's | 1 | 23-02-10 20:05 |
Wallpaper in safari als achtergrond plaatsen | Samyr-Antonio500 | Ringtones en Wallpapers | 2 | 16-11-09 23:20 |
foto als achtergrond | tinos | Muziek, foto & video | 1 | 23-07-09 21:18 |
Betty Boop als achtergrond | sylbi | Jailbreak apps en thema's | 11 | 04-02-09 11:24 |
|
|