IPhone Toetsenbord werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste...., Ik heb pas 2 maanden de IPhone en was er tot 2 dagen terug nog zeer tevreden mee. Ik heb iets gemerkt wat zelfs ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
IPhone Toetsenbord werkt niet
Beste....,
Ik heb pas 2 maanden de IPhone en was er tot 2 dagen terug nog zeer tevreden mee. Ik heb iets gemerkt wat zelfs de Apple Store er niets over wist. De P en de backspace werkt bij mij niet meer. Ik heb vanalles geprobeerd zoals een kleine reset en herstellen via Itunes, maar ik krijg die twee maar niet aan de praat. Als ik op het toetsenbord de cijfers wilt intikken dan werkt de backspace wel, maar met letters werkt de backspace + p niet. Weet iemand hoe ik deze probleem kan oplossen? Grt, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Beste ,
ik heb ook dit probleem , bij mij werkt de 'W' en numeriek de '2' en'/' niet. Plots door één of andere reden werkt dit dan terug een periode wel. Momenteel doet hij het ook weer niet meer. MVg, |
|
|||
|
|||
gewoon even herstellen met itunes en dan kijken of het probleem
verholpen is? is die gejailbreaked zo ja even opnieuw proberen. |
|
|||
|
|||
Het lijkt erop dat je touch gebied op je scherm defect is. Misschien is het handig om nadat je hebt softwarematig te hebben gereset dat je dan ff naar de apple reseller gaat.. Veel succes. Ik hoop dat een foutje in de software is.
|
|
|||
|
|||
dit probleem heb ik ook alleen bij mij werkt de onderste gedeelte niet?!
help mij plzzz |
|
|||
|
|||
als je een jailbreak heb dan moet je misschien een andere custom firmware gebruiken
|
|
|||
|
|||
bij mij doen er 2 letters raar.. maar dan moet je hem 2keer aandrukken. De eerste keer werkt hij niet maar de 2de keer wel
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Toetsenbord werkt niet bij sync via iTunes | greonvds | iTunes | 0 | 06-01-11 15:26 |
Toetsenbord werk niet | saver1982 | iPhone algemeen | 0 | 10-09-09 02:57 |
Onderste tekstregel toetsenbord werkt niet meer | Greatwhitexxl | iPhone algemeen | 1 | 07-06-09 23:14 |
Iphone toetsenbord werkt niet!!:S | necarten | Unlock [archief] | 3 | 14-04-08 01:25 |
|
|