Probleem bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, even een probleem. (ja ik heb gezocht, nee ik heb niets gevonden). Zodra ik iemand opbel, gaat hij netjes over, en kan ik gewoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem bellen
hallo, even een probleem. (ja ik heb gezocht, nee ik heb niets gevonden).
Zodra ik iemand opbel, gaat hij netjes over, en kan ik gewoon bellen. Het probleem is dat mijn Iphone dan terug naar het springboard gaat, en niet naar het "belscherm". Ik heb netjes bovenaan mijn springboard staan "klik hier om terug te gaan naar het gesprek" maar dat doet hij niet. dus kan ik ook niet ophangen e.d. Iemand help? Greetz, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb exact hetzelfde probleem. Van het een op het andere moment.
Ik heb fw 2.2.1 Resetten e.d. heb ik allemaal gedaan. Kan iemand helpen???? |
|
|||
|
|||
misschien heb je een verkeerde custom firmware
wat je kan doen is een eerst een keer herstellen (met een originele fw) en dan even met quickpwn jailbreaken (met een andere fw dus) |
|
|||
|
|||
Ik heb geen custom firmware. Ik heb 2.2 gejailbreaked met quickpwn. Iemand oplossingen? Greetz,
|
|
|||
|
|||
dus dan heb je er 1 met een custom firmware
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het kan zijn aan bepaalde (gejailbraikte) programma's die je hebt geintalleerd? Geef ff aan wat je allemaal geinstalleerd hebt.
|
|
||||
|
||||
Kate misschien?
|
|||
|
|||
Ik heb kate geinstalleerd gehad, om te kijken wat het was, toen ging hij al raar doen en er af gegooid, alleen weet ik dus niet ofdat het helemaal gelukt was om eraf te halen etc.
kan het hier aan liggen? Greeetz, Ps. zal zo wel even uploaden wat ik voor proggies geinstalleerd heb. |
|
|||
|
|||
Opgelost.
Gewoon even herstellen in Itunes en opnieuw jailbreaken. Greetz, |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 probleem met bellen | arnold1966 | iPhone algemeen | 5 | 29-10-10 21:30 |
Probleem tijdens bellen | astramen | iPhone algemeen | 2 | 21-09-10 13:22 |
probleem met bellen via de oortjes | yvonka | iPhone algemeen | 4 | 11-08-10 18:06 |
Vreemd probleem na bellen, keyboard lock | B3rt | iPhone algemeen | 3 | 24-09-09 12:23 |
bellen connect probleem | nanoman | iPhone algemeen | 1 | 28-02-08 21:02 |
|
|