Probleem tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier een probleempje met een iPhone 3G. Als de 3G gebeld word of zelf bel dan is er geen geluid te horen door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem tijdens bellen
Ik heb hier een probleempje met een iPhone 3G. Als de 3G gebeld word of zelf bel dan is er geen geluid te horen door de luidspreker. Als je spreekt door de 3G dan hoor je ook niets aan de overkant. Enkel als je de koptelefoon aansluit lukt alles. Wat me ook opvalt is dat er geen andere geluiden te horen zijn. Lock of unlock... Wat zou dit kunnen zijn?!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Misschien is je speaker defect?? Ik heb toevallig onderdelen besteld, als je hem wilt laten maken hoor ik het wel
|
|
|||
|
|||
Ti's opgelost. Heb de Jack een beetje gereinigd en dan gereboot ... Blijkbaar was er een vuiltje in de koptelefooningang geraakt. Ging hem bijna binnensteken.... Oef
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluid tijdens bellen | keviiin | iPhone algemeen | 1 | 21-09-11 18:13 |
Gezoem tijdens bellen | picol | iPhone algemeen | 11 | 08-12-10 17:46 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Geluidprobleem tijdens bellen | Jonaz | iPhone algemeen | 5 | 23-01-09 15:47 |
problemen tijdens bellen | buffel | iPhone algemeen | 4 | 03-03-08 22:42 |
|
|