Geluidprobleem tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone 3G heeft tijdens het bellen de vervelende gewoonte om uit te vallen! Dwz het geluid valt dan voor een of meerdere seconden weg. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluidprobleem tijdens bellen
Mijn iPhone 3G heeft tijdens het bellen de vervelende gewoonte om uit te vallen! Dwz het geluid valt dan voor een of meerdere seconden weg. Zowel voor mij als voor de andere partij! Op de handsfree is het minder maar het probleem is niet helemaal weg!
Het betreft hier een firmware 2.2 T-mobile toestel welke simlockvrij is gemaakt met de laatse crack ven Dev team. Ik ben bang dat het daar aan ligt maar zou dit graag zeker willen weten, iemand een idee? tnx Jonas |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat je bereik wel goed is en continu signaal aangeeft (niet op en neer gaat)?
|
|
|||
|
|||
Klopt helemaal! Het gebeurd ook op willekeurige locaties en ik bel met een van de betere providers van Nederland, dus aan de ontvangst kan het niet liggen!
|
|
|||
|
|||
zit je niet perongeluk op je volume knop of druk je perongelijk ergens op bij je iphone
valt je scherm wel uit als je hem bij je gezicht houd? |
|
|||
|
|||
Ik zit niet aan de volume knop, het gebeurd ook als hij op speaker staat! Het scherm valt wel gewoon uit als ik hem aan mijn oor houd!
|
|
|||
|
|||
ik zou even herstellen en weer jailbreaken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluid tijdens bellen | keviiin | iPhone algemeen | 1 | 21-09-11 18:13 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Probleem tijdens bellen | astramen | iPhone algemeen | 2 | 21-09-10 13:22 |
geluidsprobleem tijdens bellen | bpatje | Archief | 5 | 04-01-09 15:38 |
problemen tijdens bellen | buffel | iPhone algemeen | 4 | 03-03-08 22:42 |
|
|