problemen tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb 1.1.4 geinstalleerd met alle bijbehorende nederlandse software Ik heb nu problemen als ik iemand ben, die persoon kan mij wel horen, ik kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
problemen tijdens bellen
Ik heb 1.1.4 geinstalleerd met alle bijbehorende nederlandse software
Ik heb nu problemen als ik iemand ben, die persoon kan mij wel horen, ik kan die peroson alleen niet horen. Heb ook het gevoel dat ik helemaal niets kan afspelen omdat de ipod ook niets afspeelt Misschien hebben hier nog wat mensen mee te maken gehad. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
probeer om je geluid aan te zetten....aan de linkerkant zijn de volumeregelaars...
|
|
||||
|
||||
Heb je gerestored of geupdate..??? is nl. de bedoeling dat je een restore doet, als je daarna ziphone draait is er nix aan de hand.....
Heb net ook gerestored naar 1.1.4 en toen ziphone gedraaid en werkt perfect...
|
|||
|
|||
ja nu werkt het weer goed
het blijven aparte dingen die iphones |
|
||||
|
||||
Beetje offtopic maar toch: ik heb 'm vandaag in de auto gehad (had dit voor aanschaf kort getest) op de standaard ingebouwde bluetooth telefoonset.
Wat een fantastisch ding is die Iphone toch. Waar mijn zakelijke Nokia's bagger waren, was de Iphone de hele tijd (ruim 2 uur due to files) glas helder, ook bij iets illegale test snelheden Geen enkel hikje, zelfs lui die ik belde vroegen of ik stil stond zo helder. Alleen SMS-en ging wat lastiger, maar dat moet ik toch afleren (Iphone 16GB, FW 1.14) Laatst gewijzigd door MCNO; 03-03-08 om 22:48. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Probleem tijdens bellen | astramen | iPhone algemeen | 2 | 21-09-10 13:22 |
Problemen met display tijdens bellen | PearLRoX | iPhone algemeen | 4 | 12-08-10 11:23 |
Geluidprobleem tijdens bellen | Jonaz | iPhone algemeen | 5 | 23-01-09 15:47 |
geluidsprobleem tijdens bellen | bpatje | Archief | 5 | 04-01-09 15:38 |
|
|