Conceited Software stuk? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, De repo van Conceited Software in Installer.app, die onder andere VNSea bevat werkt bij mij niet meer. Hebben meer mensen hier last van? Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Conceited Software stuk?
Hey,
De repo van Conceited Software in Installer.app, die onder andere VNSea bevat werkt bij mij niet meer. Hebben meer mensen hier last van? Is het adres veranderd? http://conceitedsoftware.com/iphone/beta/ |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik weet niet of het aan Conceited ligt, krijg helemaal niets meer geinstalleerd met installer.app, terwijl safari het wel gewoon doet.
JOnas |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ste Packaging - No more iPHUCing around. |
|
||||
|
||||
Het zou ondertussen ook gefixt moeten zijn, zoals vermeld in zijn blog
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
Conceited Software | Lemmingsbeest | Jailbreak apps en thema's | 2 | 01-04-08 04:00 |
Conceited repo offline? | Ezra | Jailbreak apps en thema's | 3 | 15-03-08 13:26 |
conceited repo apache | cyanide | Jailbreak apps en thema's | 0 | 12-03-08 18:32 |
|
|