open ssh discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet iemand hoe ik SSH werkend krijg op mijn 1.1.4. BL3.9. Ik heb hem geupdate, en daarna krijg ik serveces niet meer compleet werkend. Bluetooth, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
open ssh
Weet iemand hoe ik SSH werkend krijg op mijn 1.1.4. BL3.9.
Ik heb hem geupdate, en daarna krijg ik serveces niet meer compleet werkend. Bluetooth, Wi-Fi en Edge kan ik wel aan en uit zetten maar SSH zie ik alleen als ik hem opstart en daarna verdwijnt hij weer!! Ik kan nu dus niet meer in mijn bestanden van mijn iphone... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Open deur misschien, maar: OpenSSH geïnstalleerd?
|
||||
|
||||
het wachtwoord/login zijn ook nog steeds hetzelfde dus daar kan het ook niet aan liggen toch?
|
||||
|
||||
Open SSH
Is er een manier om Open SSH op een andere manier te installeren dan via Installer? Deze is bij mij (1.1.4. BL3.9) erg langzaam en ik krijg vaak een timeout... Ik heb al gerefreshed, maar het laden van installer schiet gewoon niet op
Thnx |
|
||||
|
||||
Als je persé in je bestanden wil komen,
probeer iPhonebrowser (Drag and Drop): http://www.iphone-downloads.info/dlo...er_windows.zip en voor Macgebruikers iFuntastic: » iPhone Mod: iFuntastic v2.5.0 Download - iPhone World |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
open ssh | harley525 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 13-02-11 18:57 |
open ssh | rubenhvt | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-07-09 21:04 |
open ssh | zoef de haas | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-07-09 22:12 |
open ssh | theory18 | Unlock [archief] | 7 | 04-03-08 23:29 |
|
|