open ssh discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb gisteren gerestored van 1.1.3 naar 1.1.4, dus was alles kwijt maar dat is niet erg.(met ziphone 2.5) Ik kon vroeger ftp'en naar mn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
open ssh
Ik heb gisteren gerestored van 1.1.3 naar 1.1.4, dus was alles kwijt maar dat is niet erg.(met ziphone 2.5)
Ik kon vroeger ftp'en naar mn iphone maar als ik dit nu probeer lukt dit niemeer, heeft iemand soms een idee waarom? Ik heb het nieuwe ip veranderd en eens geprobeerd met paswoord alpine maar niets blijkt te werken... het zal wel iets stoms zijn, maar weet niet wat. BEDANKT ALVAST! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Idd same here.
Ik heb OpenSSH eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd, maar ook dat wil niet baten. Misschien een oplossing of een alternatief? |
|
||||
|
||||
heb je dottie als geprobeerd als paswoord?
|
|
|||
|
|||
heb het net geprobeerd, vroeger kreeg ik deze fouten:
Fout: Verbinding verloren Fout: Kan niet verbinden met server en nu met het dottie pas krijg ik deze fouten Fout: Authentication failed. Fout: Fatale fout Fout: Kan niet verbinden met server kweet niet of iemand daar iets mee is? Bedankt alvast aan iedereen die ons probeert te helpen!! |
|
|||
|
|||
ok megaraar maar na dat ik dottie heb gebruikt en ik voerde terug alpine in
ging het wel dus bedankt het is gelukt! ook al weet ik niet precies waarom, alsinds door dottie even in te vullen... BEDANKT! |
|
||||
|
||||
je hebt open ssh toch open staan op je iphone?
|
|
|||
|
|||
heb deze geinstaleerd ja als je dat bedoeld?
|
|
||||
|
||||
yep,instaleren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
open ssh | harley525 | Jailbreak apps en thema's | 4 | 13-02-11 18:57 |
open ssh | rubenhvt | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-07-09 21:04 |
open ssh | zoef de haas | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-07-09 22:12 |
open ssh | pooltje | iPhone algemeen | 4 | 04-03-08 09:59 |
|
|