iPod touch in DFU mode discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de iPod touch van mijn dochter in DFU mode gezet (verkeerde knop ingedrukt) nu krijg ik steeds foutmelding als ik wil herstellen. heeft ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
ik heb de iPod touch van mijn dochter in DFU mode gezet (verkeerde knop ingedrukt) nu krijg ik steeds foutmelding als ik wil herstellen. heeft iemand een oplossing voor mij?
Laatst gewijzigd door sossienl; 04-03-08 om 01:32. Reden: dubbel |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Welke foutmelding?
|
|
|||
|
|||
foutmelding 1064
|
|
||||
|
||||
Probeer eens een andere iTunes versie of gebruik een mac
Het ligt niet aan je iPhone iig
|
|||
|
|||
heb reeds 2 computers geprobeert, 1 met de meest recente versie van iTunes en 1 met de vorige versie. geen van beide werkt, geven dezelfde foutmelding, iemand sugesties?
|
|
||||
|
||||
Zoek naar de laatste update bestand. op een PC ergens in:
C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Apple Computer\iTunes\ en dubbelklik op de meest recente update..
|
||||
|
||||
Weet je zeker dat hij in DFU mode staat ? Dus scherm is zwart ?
Blijf proberen iig. Het moet een keer lukken |
|
|||
|
|||
bedankt Dwevbob met jou site heb ik haar iPod terug "levend" gekregen!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPod touch Dfu mode wordt niet gevonden | psvpas | iPhone algemeen | 5 | 09-05-11 23:11 |
iPod touch: iPod 2G niet in DFU mode | MichaelJ | Jailbreak | 0 | 08-02-11 12:44 |
Kan niet in recovery mode / dfu mode komen | Boktor2 | iPhone algemeen | 6 | 30-07-10 02:02 |
Iphone in DFU-mode is ipod? | Duggel | iPhone algemeen | 6 | 05-02-09 21:14 |
iPhone 1e gen.: iTunes ziet iPhone (DFU-mode) als iPod | proXify | Unlock | 3 | 04-01-09 22:04 |
|
|