Gezoem tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie kan mij hierbij helpen? Tijdens het bellen hoor jet een soort van gezoem, getik. Je kunt het vergelijken met het getik als er een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezoem tijdens bellen
Wie kan mij hierbij helpen? Tijdens het bellen hoor jet een soort van gezoem, getik. Je kunt het vergelijken met het getik als er een telefoon gaat valkbij een speaker of microfoon. Dan hoor je je het ook. Ik heb er sinds een week last van. Daarvoor niet. Heb mijn toestel ook geupdate want dan kon het wel eens weg zijn. Was precies 1 dag weg en nu is het er weer. Hoop dat iemand weet wat het is.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies hetzelfde, maar had me er maar bij neergelegd. Maar ik hoor het ook, alleen tijdens het bellen, op de achtergrond en niet al te hard. Maar toch is het wel vrij irritant.
|
|
|||
|
|||
Ik kan me niet voorstellen dat anderen dit niet horen tijdens het bellen..
|
|
|||
|
|||
Degene die aan de andere kant van de lijn hangt hoort het juist heel goed en er wordt standaard gevraagd of er teruggebeld moet worden. Het is echt irritant. Is er nog een oplossing of kan ik het apparaat gewoon wegdoen?
Heb hem net een 3 maanden.... |
|
||||
|
||||
Ik heb het woord "zoom" in de titel vervangen door "gezoem".
(iedere keer weer dacht ik dat er iets op je scherm gebeurde dankzij dat woord)
|
|||
|
|||
Bij mij is het gezoem/getik tijdens het bellen gestopt sinds ik de firware update 4.2 heb!!
|
|
|||
|
|||
Thx. Dat heb ik ook al gedaan maar het blijft. KPN geeft nu aan dat het wellicht kan komen door de duo kaart die ik gebruik. ze sturen kosteloos nieuwe toe en als dat niet werkt dan gaat de iPhone opgestuurd worden.
|
|
|||
|
|||
Oke, bij mij is het gezoem ook weer terug.. Maar ik heb geen DUO kaart(wat is dat eigenlijk?) Houd me op de hoogte ok?
|
|
|||
|
|||
duokaart
Duo kaart zijn 2 simkaartjes. Ik heb bijvoorbeeld een iPhone en een Blackberry 9700 en in beide zit een sim kaartje met hetzelfde telnr. Hoef ik niet steeds te switchen.
|
|
|||
|
|||
Hier ook geen duo kaart, maar wel die irritante zoem storing..
|
|
|||
|
|||
Nog niks bekend? Hier over?
Het is net alsof het er dan wel en dan niet is. Best irritant. |
|
|||
|
|||
Ik heb sinds twee weken een iPhone 4 en zit helaas met hetzelfde probleem. Althans misschien zelf nog een beetje erger. Bij sommige telefoon gesprekken hoor ik alleen maar gezoem als mijn gesprekspartner aan het spreken is. Het helpt dan om de telefoon op de speaker te zetten. Maar dat is natuurlijk niet altijd gewenst. Terugbellen werkt wel. Iemand hier een oplossing voor? Of is het een hardwarematig probleem? (Gebeurd niet altijd dus daarom denk ik dat het aan de software ligt)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
geluid tijdens bellen | keviiin | iPhone algemeen | 1 | 21-09-11 18:13 |
uitvallen tijdens bellen | eijber | iPhone algemeen | 3 | 22-01-11 18:10 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
Probleem tijdens bellen | astramen | iPhone algemeen | 2 | 21-09-10 13:22 |
Gekraak tijdens bellen | jeremy14 | iPhone algemeen | 0 | 07-07-08 18:12 |
|
|