iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

Benny 06-04-10 10:50

Netjes :)

Ik ben die van mij aankomende donderdag al 3 weken kwijt, ik mis hem echt ..

Terwijl er alleen maar een nieuwe glasplaat in gezet hoeft te worden.. duurt wel erg lang..

Slijder 06-04-10 10:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Benny (Bericht 434688)
Netjes :)

Ik ben die van mij aankomende donderdag al 3 weken kwijt, ik mis hem echt ..

Terwijl er alleen maar een nieuwe glasplaat in gezet hoeft te worden.. duurt wel erg lang..


dat duurt inderdaad heel erg lang! bij mij werd er gezegd dat het 2 weken zou duren en daar hebben ze zich eigenlijk aan gehouden alleen was het goede vrijdag

nebilem 06-04-10 11:46

Gister Pro Assist op Trosradar geweest. Tmobile en Pro Assist met rare praktijken oppassen dus.

pannamoker 06-04-10 13:08

Hallo

Ik heb mijn iphone sinds Decemeber 2008. heb ook sindsdien een verzekering bij ProAssist afgesloten. Ik heb nooit problemen gehad maar ben afgelopen week gevallen en mijn iphone is aan de zijkant beschadigt( linksboven) er is een klein zwart stukje van de iphone weg daarnaast kwam ik tegen dat op de achterkant vanaf de connector een haarscheur zit ongeveer 4/5 cm lang. hij is ook voelbaar.
Mijn vraag is hoe moet ik dit aanpakken bij Proassist? zodat ik een nieuwe iphone ontvang. want cosmetische schade wordt volgens mij niet gedekt?


graag jullie hulp.

Agaron 06-04-10 18:08

Nou vandaag eens opgebeld, ben mijn iPhone al 2 weken kwijt dus wou wel eens weten wanneer ik m'n speeltje terug kan verwachten, heb namelijk al meer dan genoeg van die HTC :P

Medewerker zei dat ie onderweg is naar ProAssist en daar zeker donderdag/vrijdag aanwezig moet zijn, duurde wat langer aangezien pasen ertussen zat. Voor een snellere afhandeling moest ik zelf donderdag maar even bellen.

Dacht dat het hun taak is om mij te bellen, als ik mijn iPhone sneller terug wil moet ik maar bellen. Leuk geregeld daar :rolleyes:

cyclops79 06-04-10 18:20

Heb nog geen problemen gehad met ProAssist. Ze kwamen mijn telefoon oppikken. En kreeg een nieuwe Iphone alleen was toen wel de 3G hihi jammer jammer;) maar ik wilde wel graag weten of mensen die nu hun telefoon moeten laten repareren door val schade of iets. Van 3G naar 3GS is gegaan. Ben benieuwd.

Bulletdodger 06-04-10 18:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyclops79 (Bericht 434887)
Heb nog geen problemen gehad met ProAssist. Ze kwamen mijn telefoon oppikken. En kreeg een nieuwe Iphone alleen was toen wel de 3G hihi jammer jammer;) maar ik wilde wel graag weten of mensen die nu hun telefoon moeten laten repareren door val schade of iets. Van 3G naar 3GS is gegaan. Ben benieuwd.

volgens mij is een upgrade proberen te krijgen nou niet echt het doel van de verzekering? ;)

cyclops79 07-04-10 09:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger (Bericht 434889)
volgens mij is een upgrade proberen te krijgen nou niet echt het doel van de verzekering? ;)

nee dat is ook zo maar mocht het gebeuren is het natuurlijk altijd mooi meegenomen.

b@ttus 07-04-10 10:40

hallo hoe kan ik op mijn iphone zien welke besturing er op zit windows of mac???gr bert

Agaron 07-04-10 11:56

Mijn iPhone komt morgen eindelijk terug. Alleen ik moet het eigen risico betalen van 30 euro. Naar mijn mening valt de schade die ik had onder de fabrieksgarantie.

Schade aan het toestel was:

- De welbekende haarscheuren in de backcover
- Koptelefoon aansluiting defect

Volgens de medewerkster valt dit absoluut niet onder de fabrieksgarantie en kom ik die 30 euro dus gewoon aan het betalen...

Wat is jullie mening hierover? :confused:

cyclops79 07-04-10 12:58

Eerst even goed uitzoeken hoe het zit met de fabrieksgarantie want die dames moeten ook geld verdienen voor de baas. En anders is het inderdaad 30 euro overmaken.

pannamoker 07-04-10 13:05

Hallo

Ik heb mijn iphone sinds Decemeber 2008. heb ook sindsdien een verzekering bij ProAssist afgesloten. Ik heb nooit problemen gehad maar ben afgelopen week gevallen en mijn iphone is aan de zijkant beschadigt( linksboven) er is een klein zwart stukje van de iphone weg daarnaast kwam ik tegen dat op de achterkant vanaf de connector een haarscheur zit ongeveer 4/5 cm lang. hij is ook voelbaar.
Mijn vraag is hoe moet ik dit aanpakken bij Proassist? zodat ik een nieuwe iphone ontvang. want cosmetische schade wordt volgens mij niet gedekt?


graag jullie hulp.


IEMAND ENIG IDEE AUB?

Slijder 07-04-10 18:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pannamoker (Bericht 435163)
Hallo

Ik heb mijn iphone sinds Decemeber 2008. heb ook sindsdien een verzekering bij ProAssist afgesloten. Ik heb nooit problemen gehad maar ben afgelopen week gevallen en mijn iphone is aan de zijkant beschadigt( linksboven) er is een klein zwart stukje van de iphone weg daarnaast kwam ik tegen dat op de achterkant vanaf de connector een haarscheur zit ongeveer 4/5 cm lang. hij is ook voelbaar.
Mijn vraag is hoe moet ik dit aanpakken bij Proassist? zodat ik een nieuwe iphone ontvang. want cosmetische schade wordt volgens mij niet gedekt?


graag jullie hulp.


IEMAND ENIG IDEE AUB?

op je formulier van je provider waarop op staat dat je een abbolement heb zit achterop een A4tje van Proassist en daarop staat de telefoonnummer dat nummer bellen en ze komen hem ophalen je bent wel een tijdje je Iphone kwijt

tita70 08-04-10 10:05

Ik ben mijn Iphone al bijna (schrik niet) 7 weken kwijt.. waterschade, er is een nieuwe besteld volgens de medewerkers, ik ben al iedere week aan het bellen vanaf week 2..

Weet iemand hoe lang ze mij nog mogen pesten wettelijk gezien..:D..:mad:

wouter1981 08-04-10 10:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b@ttus (Bericht 435117)
hallo hoe kan ik op mijn iphone zien welke besturing er op zit windows of mac???gr bert

Je iPhone draait op iPhone OS.

Draicon 08-04-10 12:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door b@ttus (Bericht 435117)
hallo hoe kan ik op mijn iphone zien welke besturing er op zit windows of mac???gr bert

Heb jij überhaupt wel een iPhone :confused:

alexzwaal 09-04-10 10:18

Ik heb waterschade aan me iPhone. Krijg ik nu een nieuwe? Of mag je ook een ander toestel uitkiezen?

Greeetz alex

Slijder 09-04-10 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alexzwaal (Bericht 436136)
Ik heb waterschade aan me iPhone. Krijg ik nu een nieuwe? Of mag je ook een ander toestel uitkiezen?

Greeetz alex

een nieuwe

alexzwaal 09-04-10 11:51

NICE! maar dus geen optie om bijv een Nokia te nemen? Ben alleen nieuwschierig;)

Grtzzz alex

Slijder 09-04-10 12:01

ik weet het niet heel zeker maar ik denk het niet... het is een verzekering he geen provider ;)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:33.