iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

alexzwaal 09-04-10 12:06

Hahaha das waar :) thx voor de info!! ;)

Grtzzz alex

Benny 09-04-10 12:25

Ik ben mijn 3GS (kapotte glasplaat) nu al kwijt vanaf 18 maart.. Ik heb gisteren even een mailtje gestuurd om te vragen wat de status is van de reparatie, krijg ik deze reactie :

"Na aanleiding van onderstaande email is er gekeken naar de status van uw iPhone 3GS. Op dit moment wordt er in het repaircentre naar gekeken. Op het moment dat meer bekent is over uw toestel zullen wij u op de hoogte houden.

Hiermee uitgaande u voldoende op de hoogte te hebben gesteld."

Er wordt naar gekeken :S zo moeilijk lijkt het me niet, nieuwe glasplaat erin en klaar..

Slijder 09-04-10 12:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Benny (Bericht 436232)
Ik ben mijn 3GS (kapotte glasplaat) nu al kwijt vanaf 18 maart.. Ik heb gisteren even een mailtje gestuurd om te vragen wat de status is van de reparatie, krijg ik deze reactie :

"Na aanleiding van onderstaande email is er gekeken naar de status van uw iPhone 3GS. Op dit moment wordt er in het repaircentre naar gekeken. Op het moment dat meer bekent is over uw toestel zullen wij u op de hoogte houden.

Hiermee uitgaande u voldoende op de hoogte te hebben gesteld."

Er wordt naar gekeken :S zo moeilijk lijkt het me niet, nieuwe glasplaat erin en klaar..

hebben ze niet tegen jou gezegd hoelang die ongeveer weg zou zijn voor de reparatie? bij mij zeiden ze 2 weken.. Het kan zijn dat ze het gewoon even druk hebben en dat je net iemand ben geweest die laat zijn Iphone stuurde (dus dat er nog andere voor je zitten)

Benny 09-04-10 12:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Slijder (Bericht 436234)
hebben ze niet tegen jou gezegd hoelang die ongeveer weg zou zijn voor de reparatie? bij mij zeiden ze 2 weken.. Het kan zijn dat ze het gewoon even druk hebben en dat je net iemand ben geweest die laat zijn Iphone stuurde (dus dat er nog andere voor je zitten)

De mevrouw over de telfoon vertelde mij 2 tot 6 weken en misschien zelfs nog langer :rolleyes:

zal dus wel kloppen wat jij zegt, dat ze een drukke periode hebben..

BloodDragon 09-04-10 16:30

Nou, ik heb vorige week woensdag mijn iPhone laten ophalen vanwege haarscheurtjes. Begon de scheuren al te voelen en had geen zin om het nog verder te zien doorscheuren. Nu net gebeld voor een afspraak en ze komen hem maandag als het goed is weer terug brengen.

Van te voren werd gezegd dat het 2 tot 6 weken gemiddeld zou duren, dus het is dan nog vrij vlot gegaan. Al met al tevreden met de service (als hij inderdaad maandag weer heelhuids terugkomt, we zullen zien).

thomasmoons 09-04-10 18:50

Via Tmobile heb ik een iPhone 3g gekocht en verzekerd bij pro-assist waar ik al jarenlang verzekerd ben. Een tijd geleden is mijn iphone tijdens het joggen uit mijn broek op de grond gevallen in het water. Toen ik hem mijn iphone van de grond opraapte werkte hij niet meer. Thuis heb ik hem laten drogen en verschillende malen geprobeerd aan te zetten, niet gelukt. Ook meerdere malen proberen te verbinden met de computer maar lukte ook niet. Ik heb toen naar pro-assist gebeld om mijn schade te melden. Een paar uur later stond een koerier van pro-assist op de stoep om mijn toestel in ontvangst te nemen. Een paar dagen later werd ik door pro-assist gebeld dat mijn simkaarthouder niet meer in het toestel zat. Deze is eruit gevallen tijdens het joggen, ik ben nog gaan zoeken of ik hem kon vinden, maar helaas. Maar goed, pro-assist vertelde mij dat ze mijn toestel niet kunnen repareren als er geen simkaarthouder in het toestel zit. Dit is schijnbaar de enigste manier om het toestel te kunnen checken. Hierop staat namelijk het IMEI nr. werd mij verteld. Ik vertelde hun mijn imei nr wat op het contract van Tmobile staat. Dat nummer komt overeen met het geregistreerde nr bij pro-assist. Alleen zonder simkaarthouder kunnen ze mijn toestel niet repareren. Inmiddels is mijn toestel weer terug gestuurd en heb ik meerdere malen gebeld met pro-assist en tmobile voor een oplossing alleen ik krijgen telkens hetzelfde antwoord. GEEN SIMKAARTHOUDER GEEN REPARATIE!
Inmiddels ben ik ten einde raad en zit ik met een kapot toestel en een contract bij tmobile + pro-assist.

Heeft iemand hier ervaring mee of advies voor mij. Laat het me weten. Bedankt

Mvg Thomas

Slijder 09-04-10 22:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door thomasmoons (Bericht 436478)
Via Tmobile heb ik een iPhone 3g gekocht en verzekerd bij pro-assist waar ik al jarenlang verzekerd ben. Een tijd geleden is mijn iphone tijdens het joggen uit mijn broek op de grond gevallen in het water. Toen ik hem mijn iphone van de grond opraapte werkte hij niet meer. Thuis heb ik hem laten drogen en verschillende malen geprobeerd aan te zetten, niet gelukt. Ook meerdere malen proberen te verbinden met de computer maar lukte ook niet. Ik heb toen naar pro-assist gebeld om mijn schade te melden. Een paar uur later stond een koerier van pro-assist op de stoep om mijn toestel in ontvangst te nemen. Een paar dagen later werd ik door pro-assist gebeld dat mijn simkaarthouder niet meer in het toestel zat. Deze is eruit gevallen tijdens het joggen, ik ben nog gaan zoeken of ik hem kon vinden, maar helaas. Maar goed, pro-assist vertelde mij dat ze mijn toestel niet kunnen repareren als er geen simkaarthouder in het toestel zit. Dit is schijnbaar de enigste manier om het toestel te kunnen checken. Hierop staat namelijk het IMEI nr. werd mij verteld. Ik vertelde hun mijn imei nr wat op het contract van Tmobile staat. Dat nummer komt overeen met het geregistreerde nr bij pro-assist. Alleen zonder simkaarthouder kunnen ze mijn toestel niet repareren. Inmiddels is mijn toestel weer terug gestuurd en heb ik meerdere malen gebeld met pro-assist en tmobile voor een oplossing alleen ik krijgen telkens hetzelfde antwoord. GEEN SIMKAARTHOUDER GEEN REPARATIE!
Inmiddels ben ik ten einde raad en zit ik met een kapot toestel en een contract bij tmobile + pro-assist.

Heeft iemand hier ervaring mee of advies voor mij. Laat het me weten. Bedankt

Mvg Thomas

Via T-mobile een nieuwe simkaart aanvragen en zeggen dat je hem kwijt ben geraakt? daarna pro-assist bellen

martk2280 11-04-10 09:10

Het gaat hier om de simkaart HOUDER. Hier staat het lmei nummer idd. Heel klein op. Is wel echt een vervelende situatie ja. Misschien nog even met tmobile bellen voor een nieuwe simkaarthouder. Succes

rl88 12-04-10 18:10

Jammer genoeg heb ik best wel wat ervaring met Pro-Assist. Toen ik nog een HTC had vond ik de service uitstekend en dus heb ik het bij de iPhone ook genomen. Alleen nu ben ik er niet meer zo tevreden over.

De eerste keer was m'n iPhone gevallen dus kapot... Ze hadden hem netjes binnen de 4 uur opgehaald en binnen 2 weken kreeg ik een 'nieuwe' iPhone. Alleen deze zat na 3 weken al helemaal vol met haarscheurtjes (waar ik bij de eerste geen last van had). Dit heb ik een aantal weken aangekeken omdat ik geen zin had om het toestel weer een tijdje kwijt te zijn. Alleen toen de Wi-Fi het ineens niet meer deed had ik toch maar besloten om ze te bellen. Ze hebben hem toen weer netjes opgehaald. Alleen toen ik na 2 weken een 'nieuwe' kreeg moest ik wel 30 euro eigen risico betalen!! Na het testen van het toestel kwam ik erachter dat de Wi-Fi het nog steeds niet deed. Na 3 dagen heb ik ze maar weer gebeld en het toestel werd weer opgehaald. Alleen vertelde ze me wel dat ik waarschijnlijk de eigen risico moest betalen omdat ik niet binnen 24 uur had gemeld dat het toestel nog steeds hetzelfde probleem had. Ik heb toen een nieuwe gekregen en hoefde gelukkig geen eigen risico te betalen (dat is wel netjes!). Alleen de Wi-Fi stopte er na een maand weer mee. Nu was ik er wel klaar mee en dacht ik ik wacht wel op de nieuwe iPhone.

Maar toen ik afgelopen week wilde update sloeg de iPhone helemaal vast en kreeg steeds error 13. Heb het update en restoren op 3 verschillende computers geprobeerd, zowel windows al mac. En op het laatst bleef er alleen maar in beeld staan dat ik hem aan moest koppelen aan iTunes. Ik heb toen Pro-Assist gebeld en ze hebben hem weer opgehaald (afgelopen vrijdag).

In het begin kreeg ik nog een HTC en nu heb ik een Nokia 2700 gekregen. Dit toestel kost 100 euro los in de winkel. En dan zeggen ze bij het afsluiten van de verzekering bij T-Mobile dat je een gelijkwaardig toestel krijg :eek:. Ik heb dit gezegd tegen de mevrouw van Pro-Assist en die zei dat ik blij moest zijn dat ik überhaupt een leentoestel kreeg....

Heeft iemand een idee of ik hier iets tegen kan doen? Ik ben er nu wel een beetje klaar mee moet ik zeggen. En vooral na de reactie van de mevrouw van Pro-Assist.

pannamoker 12-04-10 21:52

vandaag pro assist gebeld en verteld dat mijn iphone gevallen is. zijkant is er een stuk af en een haarscheur van 5cm op de achterkant. 3 uur later stonden ze voor mijn deur hebben ze het meegenomen. kreeg een nokia aangeboden die heb ik afgeslagen en vervolgens kreeg ik een blackberry. alleen jammer dat instant messaging etc. niet werken want dan moet je een ander soort abbonement hebben hoor ik om me heen. igg het belt , smst. dusjaa..nu nog maar wachten op mijn oude iphone. ik ben van plan om 2 weken te wachten en anders zelf te bellen

fluutekruud 13-04-10 12:50

Meer dan een maand geleden is mijn iphone opgehaald door pro assist. Er zaten scheuren en deukjes in en waar mijn oordoppen in gaan is ook kapot. Ik kreeg eerst een nokia aangeboden maar die moest al de dag erna weer opgehaald worden omdat de knoppen het niet deden. ik kreeg toen een htc die het goed deed. Nu een maand later, krijg ik mijn kapote iphone terug! er is niks gerepareerd. ze konden niet in mijn toestel komen omdat ze mijn toetsenblokering niet wisten. Ik had dit al 4 keer gemeld bij hun!! dit is toch niet normaal? waarom moeten ze sowieso in mijn telefoon? de buitenkant is toch kapot?! Ik weer opgebeld, zijn ze al mijn gegevens kwijt in hun bestand... u wordt terug gebeld meneer.. tot nu toe ben ik nog niet opgebeld. ik wacht met spanning af. hele slechte zaak die pro assist!

pannamoker 13-04-10 23:14

Mijn iphone 3G 16gb zwart is maandag opgehaald..verwacht hem denk ik binnen 2 weken terug. maar klopt het dat je dan een 3GS krijgt?

Agaron 13-04-10 23:19

Denk dat je gewoon een refurbished 3G krijgt, of ze repareren je huidige 3G. Had ook gehoopt op een 3GS maar dat was te mooi om waar te zijn. :rolleyes:

Iphone:( 14-04-10 10:36

Barst
 
16 maart heb ik gebeld met Pro Assist om mijn iphone op te halen... Er zat een hele grote barst in..
Ze kwamen netjes binnen 4 uur mijn toestel ophalen.. nu 4 weken en 1 dag later heb ik mijn telefoon nog niet terug, 3 keer met ze gebeld
1e keer zei de dame aan de tel dat ik een nieuwe kreeg(zag ze in het systeem, was voor me besteld)
2e keer zei de dame(woensdag 7 april) dat mijn toestel 8 of 9 april binnen zou komen en dat ik uiterlijkkk maandag 12e gebeld zou worden om een aflever afspraak te maken...
Vandaag 3e keer gebeld, kreeg rustig te horen dat ik nog geduld moest hebben en dat ze nog geen idee hebben wanneer mijn toestel geleverd kan worden en wat de dame de 2e keer zei klopt niet want zij kunnen dat helemaal niet zien in het systeem:confused:... Kortom, mond houden en afwachten.. Ik vind dit behoorlijk lang duren want als ik mijn barst bij een telefoon reparateur had laten maken was ik 80 euro kwijt en mijn tel binnen 2 dagen terug gehad, maar ik dacht ach ik ben verzekerd en betaal niet voor niets.. Wel dus, een grote onzin en ben zeer ontevreden!!!:mad:

pannamoker 14-04-10 12:19

maar er zijn toch sommige die wel een 3gs hebben ontvangen ipv de 3G?

iTim 14-04-10 12:59

Ik ben hem ongeveer 3 weken kwijt geweest, gisteren terug gebracht. Ze hebben netjes alles gerepareerd terwijl er een jailbreak op zat:

- glas
- touchscreen
- contact met lader/mac

Iedereen die denkt dat hij of zij een 3g(s) terug zal krijgen, zal ik uit hun waan nemen. Je krijgt gewoon een 3g terug.

Bulletdodger 14-04-10 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rl88 (Bericht 437714)
In het begin kreeg ik nog een HTC en nu heb ik een Nokia 2700 gekregen. Dit toestel kost 100 euro los in de winkel. En dan zeggen ze bij het afsluiten van de verzekering bij T-Mobile dat je een gelijkwaardig toestel krijg :eek:. Ik heb dit gezegd tegen de mevrouw van Pro-Assist en die zei dat ik blij moest zijn dat ik überhaupt een leentoestel kreeg....

dat is vreemd want in de voorwaarden staat dat je gewoon een leentoestel krijgt

iTim 14-04-10 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger (Bericht 438584)
dat is vreemd want in de voorwaarden staat dat je gewoon een leentoestel krijgt

Ja je krijgt een leentoestel, ik had de eerste keer een nokia 6020, wat natuurlijk vreselijk is als je een iphone gewend bent. De laatste keer heb ik expliciet gevraagd om een gelijkwaardige telefoon ivm werk en de beste die ze toen beschikbaar hadden was de nokia e63. Er staat inderdaad in de voorwaarden dat je een leentoestel krijgt als je die wilt.

iTim 14-04-10 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulletdodger (Bericht 438584)
dat is vreemd want in de voorwaarden staat dat je gewoon een leentoestel krijgt

Ja je krijgt een leentoestel, ik had de eerste keer een nokia 6020, wat natuurlijk vreselijk is als je een iphone gewend bent. De laatste keer heb ik expliciet gevraagd om een gelijkwaardige telefoon ivm werk en de beste die ze toen beschikbaar hadden was de nokia e63. Er staat inderdaad in de voorwaarden dat je een leentoestel krijgt als je die wilt.

pannamoker 15-04-10 02:21

ik kreeg eergisteren een blackberry als leentoestel.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:19.