iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

Lunchbox 02-09-10 16:39

Ik ben vandaag ook gebeld door ProAssist. Mijn 3GS 16GB gaat vervangen worden door een 4G 16GB, volgende week donderdag komen ze 'm bij mij thuis afleveren.

Ik neem aan dat een nieuw toestel inclusief verpakking en accessoires geleverd wordt? Of zijn de accessoires van mijn 3GS compatibel met de 4G (adapter, data kabel, headset).

Ik ben wel een beetje aan het balen dat alles tot aan komende donderdag reeds volgeboekt was, ze werken bij ProAssist duidelijk niet met een FIFO systeem aangezien ik officieel al sinds 19 Mei aan het wachten ben op een reparatie/vervanging van mijn defecte 3GS...

...maar goed, ik zal gewoon nog een weekje geduld moeten hebben!

playertje95 02-09-10 18:09

na weken telefoneren wordt eindelijk mijn 3G 16gb vervangen door een iphone 4.
Hij wordt donderdag tussen 1 en 5 bij mij thuis afgeleverd.
Na 9 weken werd het wel tijd.

Veel geluk voor de mensen die nog wachten

LTU 02-09-10 20:31

Na precies 9 weken, 4 keer bellen naar Pro Assit, 2 klachten , wordt mijn toestel eindelijk komende dinsdag geleverd. Ik heb nog geen idee welk model het wordt.
Ik heb een Iphone 3G 16GB op 29 juni ingeleverd.

Lunchbox 02-09-10 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LTU (Bericht 552096)
Na precies 9 weken, 4 keer bellen naar Pro Assit, 2 klachten , wordt mijn toestel eindelijk komende dinsdag geleverd. Ik heb nog geen idee welk model het wordt.
Ik heb een Iphone 3G 16GB op 29 juni ingeleverd.

Kijk, dat bevestigt mijn vermoeden dat ProAssist niet op FIFO basis (first in, first out) werkt... Ik ga morgen bellen om een klacht in te dienen, ik wacht %@#$!^ al een stuk langer en ik moet tot donderdag wachten tot ik mijn 4G ontvang. Ik heb nog gevraagd of het niet eerder kan (ik vertrek komende donderdag, lang weekendje weg) maar het ging niet...

"Alles is helaas al volgeboekt, meneer."

*zucht*

Rudy7002 02-09-10 23:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lunchbox (Bericht 552241)
Kijk, dat bevestigt mijn vermoeden dat ProAssist niet op FIFO basis (first in, first out) werkt... Ik ga morgen bellen om een klacht in te dienen, ik wacht %@#$!^ al een stuk langer en ik moet tot donderdag wachten tot ik mijn 4G ontvang. Ik heb nog gevraagd of het niet eerder kan (ik vertrek komende donderdag, lang weekendje weg) maar het ging niet...

"Alles is helaas al volgeboekt, meneer."

...dus nu moet ik om 7 uur mijn wekker zetten en maar hopen dat ze voor 11 uur langs zijn geweest, anders zal het pas na het daaropvolgende weekend worden dat ik mijn nieuwe iPhone in ontvangst kan nemen.

Zijn er nog andere aanbieders van iPhone verzekeringen? Ik wil serieus overstappen naar een andere, ik heb het helemaal gehad met ProAssist!

ligt er maar net aan in welke regio je woont wanneer ze tijd hebben om af te leveren.
In groningen komen ze minder vaak dan in amsterdam bijvoorbeeld.

Dat je langer wacht is in deze jammer voor jou, maar pro-assist had eerder geen iphones

Lunchbox 03-09-10 01:36

Ik had geen behoefte om nog langer te wachten met het indienen van een klacht, dus ik heb zojuist onderstaande mail gestuurd:

__________________________________________________________________

*knip*

__________________________________________________________________

Edit: Ik ga eerst een reactie van ProAssist afwachten, ik zal mijn klacht hier op een later tijdstip plaatsen.

Lunchbox 03-09-10 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy7002 (Bericht 552249)
ligt er maar net aan in welke regio je woont wanneer ze tijd hebben om af te leveren.
In groningen komen ze minder vaak dan in amsterdam bijvoorbeeld.

Dat je langer wacht is in deze jammer voor jou, maar pro-assist had eerder geen iphones

Kijk, ik snap dat er een reden is voor de manier waarop ProAssist hun planning maakt... Maar er is een groot verschil tussen een telefoon op 29 Juni of op 19 Mei aanbieden.

ProAssist mag wel wat coulanter zijn in hun afhandeling van dit soort kwesties richting de klant. Ik mag dan niet in de Randstad wonen, maar ik betaal net zo veel voor mijn verzekering als ieder ander dus ik heb ook evenveel recht op een goede en correcte afhandeling. Als er een paar dagen verschil zit tussen de datums van aanbieden dan kan ik begrijpen waarom de een iets langer moet wachten dan de ander, ten behoeve van een optimale planning, maar bij zo'n groot verschil moet ProAssist maar beter hun best doen de wachtende klant tevreden te stellen...

Ik kan er als klant tenslotte niets aan doen dat ProAssist leveringsproblemen heeft, daar zijn zij zelf verantwoordelijk voor! Maar ik ben uiteindelijk wel degene die daar de dupe van word.


Edit: En nog een kleine toevoeging: Ik had mijn originele post al aangepast maar ik zie in jouw quote mijn oorspronkelijke bericht nog staan... Die wekker zetten om 7 uur dat gaat dus mooi niet op: Ik werk van woensdag op donderdag een nachtdienst. Dus ik kan direct na mijn nachtdienst naar huis racen, wakker blijven en hopen dat de koerier niet tot 11 uur 's ochtends op zich laat wachten, vervolgens maximaal 3 uurtjes slapen alvorens ik vertrek richting mijn vakantiebestemming. Ik heb een goede reden om mijn vervangende toestel eerder te willen ontvangen, maar ProAssist heeft daar (tot nog toe in ieder geval) geen oor naar.

Ik heb naar mijn mening oneindig veel geduld gehad met ProAssist, maar mijn geduld is nu echt helemaal op! En dat is vrij begrijpelijk lijkt mij, na zo lang gewacht te moeten hebben...

DirkieB 03-09-10 08:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lunchbox (Bericht 552287)
Kijk, ik snap dat er een reden is voor de manier waarop ProAssist hun planning maakt... Maar er is een groot verschil tussen een telefoon op 29 Juni of op 19 Mei aanbieden.

ProAssist mag wel wat coulanter zijn in hun afhandeling van dit soort kwesties richting de klant. Ik mag dan niet in de Randstad wonen, maar ik betaal net zo veel voor mijn verzekering als ieder ander dus ik heb ook evenveel recht op een goede en correcte afhandeling. Als er een paar dagen verschil zit tussen de datums van aanbieden dan kan ik begrijpen waarom de een iets langer moet wachten dan de ander, ten behoeve van een optimale planning, maar bij zo'n groot verschil moet ProAssist maar beter hun best doen de wachtende klant tevreden te stellen...

Ik kan er als klant tenslotte niets aan doen dat ProAssist leveringsproblemen heeft, daar zijn zij zelf verantwoordelijk voor! Maar ik ben uiteindelijk wel degene die daar de dupe van word.


Edit: En nog een kleine toevoeging: Ik had mijn originele post al aangepast maar ik zie in jouw quote mijn oorspronkelijke bericht nog staan... Die wekker zetten om 7 uur dat gaat dus mooi niet op: Ik werk van woensdag op donderdag een nachtdienst. Dus ik kan direct na mijn nachtdienst naar huis racen, wakker blijven en hopen dat de koerier niet tot 11 uur 's ochtends op zich laat wachten, vervolgens maximaal 3 uurtjes slapen alvorens ik vertrek richting mijn vakantiebestemming. Ik heb een goede reden om mijn vervangende toestel eerder te willen ontvangen, maar ProAssist heeft daar (tot nog toe in ieder geval) geen oor naar.

Ik heb naar mijn mening oneindig veel geduld gehad met ProAssist, maar mijn geduld is nu echt helemaal op! En dat is vrij begrijpelijk lijkt mij, na zo lang gewacht te moeten hebben...

Een beetje zeuren om het zeuren imo ... als ze dat plekje voor jou hadden gereserveerd en volgende week pas bellen met de mededeling: We komen hem morgen brengen! Was je gelukkig geweest. Wees gewoon blij dat je eindelijk resultaat hebt, je krijgt zelfs een iphone4! En het is inderdaad niet FIFO. Maar redelijk random / op volgorde van bellen en gebeld worden. Hoe laat was jij gebeld? Ik 's ochtends om 10.30 en woon in Amsterdam. En het kon al niet eerder dan woensdag.

Martijnvd92 03-09-10 09:48

Heb mijn iPhone 2 weken geleden (vandaag 15 dagen) afgegeven aan ProAssist.
Gister werd ik eind van de middag gebeld dat de reparatie (een barst door de volledige achterkant vanaf de ingang voor USB-kabel) klaar was.
Keurig netjes stonden ze anderhalf uur later voor de deur! Precies 14 dagen... Het was lang genoeg :P

Robbor 03-09-10 10:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Martijnvd92 (Bericht 552381)
Heb mijn iPhone 2 weken geleden (vandaag 15 dagen) afgegeven aan ProAssist.
Gister werd ik eind van de middag gebeld dat de reparatie (een barst door de volledige achterkant vanaf de ingang voor USB-kabel) klaar was.
Keurig netjes stonden ze anderhalf uur later voor de deur! Precies 14 dagen... Het was lang genoeg :P

Dat is netjes, welk type heb je?

Martijnvd92 03-09-10 10:06

Ik heb een 3Gs 16 Gb

Robbor 03-09-10 10:10

Dankje!

Had ook even kunnen kijken wat er in je profiel stond ;)
Ik heb helaas een 3G 16GB wit, hopelijk ook snel gerepareerd.

Martijnvd92 03-09-10 10:36

Hoelang ben je m al kwijt?
Reacties zijn nogal verschillend merk ik:S

Ikfoldsoms 03-09-10 10:44

Alles wat negatief is aan pro-assist neem ik bij deze per direct terug.

Ik had een iPhone 3G 16gb, deze is nu al zeker 2,5 maand bij pro-assist. Word ik zojuist gebeld om een afspraak te maken. Ze gaan mij namelijk een iPhone 4 leveren!

Heb het drie keer gevraagd aan het meisje aan de telefoon maar het is toch echt waar. Kan het zelf bijna niet geloven!

Dus degene die zijn 3G of 3GS op dit moment bij pro-assist heeft liggen heeft nog hoop op een iPhone 4. :)

Robbor 03-09-10 10:48

Ik ben mijn telefoon pas een weekje kwijt.

Nu hoop ik dat het snel gedaan is, maar wie niet? ;)


Het is jammer dat er nergens iets te vinden is over behandelstatus, het geeft de klant toch wat rust in zijn of haar kont als hij/zij weet dat eraan gewerkt wordt.

wrc1 03-09-10 12:06

een vriend van mij heeft de iphone 3 GS 32 gb en heeft ook een verzekering bij mobistar bij genomen (het grootste pakket (9euro/maand), zal ook wel pro assist zijn). Zijn telefoon zat gisteren nog in zijn broekzak en zijn vrouw heeft zijn broek gewassen:(:(. Bijgevolg heeft hij een heel nette telefoon maar ze werkt niet meer :eek:

Zijn contract dekt waterschade. Nu is mijn vraag, zou hij een nieuwe iphone krijgen want deze zal waarschijnlijk niet meer te repareren zijn ? Heeft er iemand ervaring met serieuze waterschade met de iphone en pro assist ?

Cynt76 03-09-10 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gonster (Bericht 533548)
Ik zit te denk aan een verzekering bij pro assist, deze heb ik gebeld, en ze vertelde me langs een tmobileshop te gaan, daar dat makkelijker zou zijn......iemand hier ervaring mee (dat je je verzekering af moet sluiten bij een tmobileshop en niet direct bij por-assist)??

Ik vroeg me ook al af waar ik m'n Iphone zou kunnen verzekeren bij Proassist. Kan geen link vinden ofzo....

LTU 03-09-10 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wrc1 (Bericht 552496)
een vriend van mij heeft de iphone 3 GS 32 gb en heeft ook een verzekering bij mobistar bij genomen (het grootste pakket (9euro/maand), zal ook wel pro assist zijn). Zijn telefoon zat gisteren nog in zijn broekzak en zijn vrouw heeft zijn broek gewassen:(:(. Bijgevolg heeft hij een heel nette telefoon maar ze werkt niet meer :eek:

Zijn contract dekt waterschade. Nu is mijn vraag, zou hij een nieuwe iphone krijgen want deze zal waarschijnlijk niet meer te repareren zijn ? Heeft er iemand ervaring met serieuze waterschade met de iphone en pro assist ?

Ik heb wel ervaring met water/vocht shade. Kreeg een aantal jaren terug een grote hoeveelheid alcohol over mij iphone heen. Ingeleverd bij Pro Assist. En ja hoor, nieuwe iphone gekregen. Het is bijna logisch dat het na water/vocht shade het toestel niet meer te repareren valt.

dwbrand 03-09-10 13:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cynt76 (Bericht 552498)
Ik vroeg me ook al af waar ik m'n Iphone zou kunnen verzekeren bij Proassist. Kan geen link vinden ofzo....

Het is een T-mobile verzekering die weer wordt ondergebracht bij Pro Assist. Deze kan alleen tegelijk met de aanschaf van een nieuwe telefoon worden afgesloten. Ik heb het gewoon in de T-mobileshop gedaan.

cubesten 03-09-10 20:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ikfoldsoms (Bericht 552435)
Alles wat negatief is aan pro-assist neem ik bij deze per direct terug.

Ik had een iPhone 3G 16gb, deze is nu al zeker 2,5 maand bij pro-assist. Word ik zojuist gebeld om een afspraak te maken. Ze gaan mij namelijk een iPhone 4 leveren!

Heb het drie keer gevraagd aan het meisje aan de telefoon maar het is toch echt waar. Kan het zelf bijna niet geloven!

Dus degene die zijn 3G of 3GS op dit moment bij pro-assist heeft liggen heeft nog hoop op een iPhone 4. :)

Betekend dat je nog steeds 10 weken moet wachten. En dat is niet negatief? Los van dat de oplossing wel oke is natuurlijk..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:08.