iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

pinokkia 02-10-10 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon (Bericht 575611)
En hoe wil je zeggen of iemand goed of slecht bezig is? Als iemand per ongeluk drinken over zijn iPhone heen stoot, dan kan dat toch ook daadwerkelijk per ongeluk zijn? Het valt toch niet te controleren of iets expres of per ongeluk gaat. De verzekering is er om schade te vergoeden.

Als je goed had gelezen. Dit geld niet voor de goede mensen. Waar ik eigenlijk op doel zijn de mensen die bewust hun iphone kapot maken om zo aan een nieuwe iphone te komen. Voor dat soort mensen mag PA de premie gigantisch omhoog schroeven.

sebasvdv 02-10-10 19:49

Dan zou je eventueel wel kunnen instellen dat de maandpremie hoger wordt bij mensen die vaker de 'fout' in gaan.

Souljaa 03-10-10 13:34

Ik snap PA ook wel hoor want een iphone 4 is ook niet zomaar iets.

Ik zelf heb 2 maand en 1 dag moeten wachten op een nieuwe iphone.
Had een iphone 3gs maar omdat ik nooit eerder wat had geclaimd en ik begon te dreigen en elke dag mailen en bellen zoals in mijn vorige posts staat heb ik ;
Zaterdag 16:10 Pro assist voor de deur gehad met een gloednieuw i 4!!!

Ze komen dus wel degelijk hun afspraken na, heb alleen 1 minpunt.
- Je moet de nieuwe simkaart activeren maar tis nu weekend dus kan morgen middag pas wat met mijn iphone doen!

maargoed gaat erom ik ben weer blij want ik heb mijn iphone terug!

@ tan. ja ik heb een i4:D

babz86 03-10-10 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Souljaa (Bericht 575952)
Ik snap PA ook wel hoor want een iphone 4 is ook niet zomaar iets.

Ik zelf heb 2 maand en 1 dag moeten wachten op een nieuwe iphone.
Had een iphone 3gs maar omdat ik nooit eerder wat had geclaimd en ik begon te dreigen en elke dag mailen en bellen zoals in mijn vorige posts staat heb ik ;
Zaterdag 16:10 Pro assist voor de deur gehad met een gloednieuw i 4!!!

Ze komen dus wel degelijk hun afspraken na, heb alleen 1 minpunt.
- Je moet de nieuwe simkaart activeren maar tis nu weekend dus kan morgen middag pas wat met mijn iphone doen!

maargoed gaat erom ik ben weer blij want ik heb mijn iphone terug!

@ tan. ja ik heb een i4:D


Kben blij voor je, maar idd, das wel een minpuntje...
en wrijf het er maar ff in bij tan :D ghehe

Souljaa 03-10-10 21:08

Daar hou ik van :D!

-ontopic

Tan_n86 04-10-10 14:23

Soulja u bastaaaardooooo:P

Bart02 04-10-10 17:06

Wauw, na 5 dagen weer is een mailtje terug van webcare. Ben benieuwd, anders maar wéér eventjes bellen naar de service lijn.

jonko 04-10-10 18:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pmobi (Bericht 575298)
heel goed dat je een reactie van Bianca gehad hebt. ik heb 1 keer een meiltje gehad waarin ze vroeg naar wat persoonsgegevens en wanneer ze mij kon bellen. daarna nooit meer wat vernomen van Bianca...ook niet naar herhaaldelijk mailen...dus
maar helemaal topman..

grtzz


Ze zouden me binnen een week wat laten weten en die is nu voorbij en nog niks gehoord..........

Agaron 04-10-10 20:21

Hecht je niet teveel aan afspraken met webcare/proassist meestal moet je er alsnog zelf achteraan gaan ;)

Had mijn iPhone net 2 dagen terug was niet goed gerepareerd is nu alweer 3 weken weg, mijn dossier is in behandeling van webcare en is me ook beloofd dat ik op de hoogte word gehouden via email. Heb in die 3 weken 1 mailtje ontvangen van webcare omdat ik zelf een mailtje had gestuurd hoe het nu zit. Omgedraaide wereld dus :rolleyes:

Heb zelf donderdag alweer een email gestuurd, het is nu 4 dagen later en heb nog steeds geen antwoord.

jonko 04-10-10 21:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Agaron (Bericht 576806)
Hecht je niet teveel aan afspraken met webcare/proassist meestal moet je er alsnog zelf achteraan gaan ;)

Had mijn iPhone net 2 dagen terug was niet goed gerepareerd is nu alweer 3 weken weg, mijn dossier is in behandeling van webcare en is me ook beloofd dat ik op de hoogte word gehouden via email. Heb in die 3 weken 1 mailtje ontvangen van webcare omdat ik zelf een mailtje had gestuurd hoe het nu zit. Omgedraaide wereld dus :rolleyes:

Heb zelf donderdag alweer een email gestuurd, het is nu 4 dagen later en heb nog steeds geen antwoord.


Ja afspraken komen ze niet na en antwoord terug krijgen op een mailtje duurt ook minimaal een week maar ik ben me iphone nu 8 weken kwijt ben het nu wel beetje zat en van de leentelefoon(MDA) word ik ook knettergek nu kan ik ook al niet op internet moet netwerknaam en wachtwoord invullen van t-mobile

Agaron 05-10-10 09:33

Heb zelf maar weer gebeld, geen zin om nog langer te wachten op antwoord op mijn email bericht. Te horen gekregen dat er op 4 oktober is besloten dat mijn iPhone niet meer te repareren is, en er een nieuwe in bestelling staat. Ben benieuwd hoelang dit weer gaat duren :)

Souljaa 05-10-10 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 (Bericht 576507)
Soulja u bastaaaardooooo:P

ik weet ik ben slecht ;$!
Zullen we ruilen dan :$?

jonko 05-10-10 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Agaron (Bericht 577096)
Heb zelf maar weer gebeld, geen zin om nog langer te wachten op antwoord op mijn email bericht. Te horen gekregen dat er op 4 oktober is besloten dat mijn iPhone niet meer te repareren is, en er een nieuwe in bestelling staat. Ben benieuwd hoelang dit weer gaat duren :)


Mijn iphone is op 11-08-2010 opgehaald heb na 3 weken zelf maar is gebeld toen zeiden ze dat er een nieuwe in bestelling was, heb nu nog steeds geen iphone...

Tan_n86 05-10-10 14:08

@Soulja ja zullen we ruilen?Dan ben je in 1 klap mijn beste mattie:P

Tim2607 05-10-10 16:18

Het Grote Falen van ProAssist
 
Beste iPhoneClubbers,

Ik zit in een situatie waarin ik totaal niet meer weet wat ik moet doen:

Ik kreeg mijn iPhone 4 32GB op 12 augustus. Na hem 1 week te hebben gehaden, begon de telefoon kuren te vertonen:
- mijn toetsenbord viel constant weg bij smsjes en sites
- telefoon werd aan de achterkant regelmatig gloeiend heet terwijl die op standby stond en multitasken afgesloten was.

Na wat wikken en wegen heb ik toch besloten om het af te leveren bij ProAssist. Zij kwamen hem snel ophalen maar het vervangingstoestel was eigenlijk om te janken. Het was een Nokia E63 en na heel wat geklooi met de microsim (chauffeur had geen SIM adapter bij), toch uiteindelijk meegegeven. Daarbij werd mij verteld dat het ongeveer 2 weken zou duren tot hij weer terug zou komen. Het was toen 4 September. Je voelt het al aankomen, het is nu 5 Oktober en ik heb mijn telefoon nog steeds niet.

Eigenlijk zou mijn iPhone vorige week donderdag geleverd worden, maar ProAssist stond veel vroeger dan het afgesproken tijstip (tussen 14 en 17 uur) bij me op de stoep, met het resultaat dat ik tot vandaag moest wachten. Ik zit nu al vanaf 13 uur te wachten en nog geen chauffeur gezien. Ik doe voor de gein mijn simkaart in een andere telefoon en zie dat ProAssist heeft gebeld. Ik beluister mijn voicemail waarbij een telefoniste me zegt dat de afspraak is afgezegd en dat ik opnieuw moet terugbellen voor een nieuwe afspraak. Wat een heerlijke frustratie!!!

Gelukkig bleek dit om een misverstand te gaan en de chauffeur zou vandaag tussen 4 en 5 uur komen opdagen. Toch maar even aan de telefoniste gevraagd of ze kon zien wat er mis was met de iPhone:
''Ja, hij is getest en er is een software- update geweest''

Ik begin te lachen en zeg: Ja, dat vind ik niet vreemd als ik dat ding een maand niet heb gehad.

Week geleden T-mobile aan de lijn gehad. Ik betaal dus nu 45 euro per maand voor een telefoon (Nokia E63) die zo incapabel is dat die niet eens fatsoenlijk kan internetten, terwijl ik wel weer een telefoonrekening van 50 euro op mijn mat krijg. Eigenlijk vind ik dit dus echt niet kunnen. Natuurlijk geeft T-mobile de schuld aan ProAssist en vice versa. Mijn vraag aan jullie is nu wat moet ik doen met mijn abonnementskosten van deze maand? Ik bedoel iedereen weet dat het bullshit is dat je 45 euro betaald voor 300 sms, 300 bel en onbeperkt internet. Je betaalt eigenlijk gewoon voor de telefoon die ik nu langer kwijt ben geweest (ongeveer 5 weken) dan dat ik hem gehad heb (3 weken). Daarnaast vraag ik me af of dat ding gerepareerd is. Die software was up to date en ik heb persoonlijk zelf het gevoel dat er iets mis is met de hardware.

Hoe moet ik het nou spelen als de iPhone dadelijk nog steeds niet naar behoren functioneert? Heeft het zin om dit aan te kaarten bij T-Mobile of zelfs bij Apple.

Dankjewel voor jullie aandacht en alvast bedankt voor jullie advies.

Tim

babz86 05-10-10 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tan_n86 (Bericht 577233)
@Soulja ja zullen we ruilen?Dan ben je in 1 klap mijn beste mattie:P

Slijmbal :P

en ff weer ontopic...ik snap niet dat jullie blijven mailen...als je PA gewoon belt..dan heb je veel sneller antwoorden op al je vragen..ze zijn altijd bereikbaar

jonko 05-10-10 17:27

Ik heb net weer gebeld en ze kunnen me niks vertellen die vrouw zei je moet gewoon blijven bellen..... iemand tips hoe ik het nu het beste kan aanpakken? wacht nu al 8 weken en als ik niks doe dan doet pro assist ook niks volgens mij.

babz86 05-10-10 17:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jonko (Bericht 577390)
Ik heb net weer gebeld en ze kunnen me niks vertellen die vrouw zei je moet gewoon blijven bellen..... iemand tips hoe ik het nu het beste kan aanpakken? wacht nu al 8 weken en als ik niks doe dan doet pro assist ook niks volgens mij.

Idd...zoals ik al zei...bellen...en zoals die mevrouw zei..gewoon blijven bellen...je verhaal uitleggen en echt zeggen dat je het zat bent om te wachten...
Ik heb om eerlijk te zijn niet echt problemen gehad met PA..Maar als ik jou was zou ik echt om de dag bellen..of zelfs elke dag...je moet ze nu ff onder druk zetten..8 weken is TE lang

Dani538 06-10-10 11:46

Stomme Pro-assist, vorige week woensdag een vrouwtje aan de lijn gehad dat ze een partij binnen kregen en dat ik begin van deze week gebeld zou worden om een afspraak te maken wanneer ze hem konden bezorgen.

Ik vandaag bellen aangezien ze niet gebeld hebben. Zegt de dame "Kim" dat hij nog gewoon in bestelling staat en dat ze op dit moment zeer maar dan ook zeer moeilijk leverbaar zijn. Dit is toch te raar voor woorden. Ik hoorde hier geluiden dat ze wel weer beter leverbaar zouden zijn. Moet eerlijk zeggen dat ik daar dan helemaal niks van mee krijg.

Tevens heb ik inmiddels 3 weken terug een aantal mails de deur uitgedaan naar Pro-assist, waaronder naar de Bianca. Maar ik heb nog nul reactie gehad vanuit pro-assist.

sebasvdv 06-10-10 16:11

Zoals gezegd is mijn iPhone 3G vorige week maandag opgehaald door PA. Inmiddels puur om wat druk op de ketel te zetten maar een mailtje gestuurd. Kijken wat er gebeurt..


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:54.