iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/)
-   -   Ervaring Pro-assist (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f32/iphone-algemeen/26105-ervaring-pro-assist.html)

Operafreak 20-10-10 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door P.I.M.B. (Bericht 588640)
Wat is eigenlijk slimmer als je iphone kapot is, nog in de garantie zit én verzekerd is via proassist?

Afgeven bij een tmobilewinkel, of via proassist laten afwikkelen?

Trilstand werkt niet meer zoals het hoort, trilt continu uit zichzelf en maakt toch geluid. Knop van de trilstand is niet kapot, het zit ergens in de telefoon niet goed.

Het eerste wat de T-Mobile winkel tegen mij zei is: Als er wat met het toestel aan de hand is moet je niet meer bij ons zijn, maar bij Pro-Assist :rolleyes:.

MoniqueZ 20-10-10 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door musa-rsn (Bericht 588443)
Gisteren gebeld met Pro-assist. Ik zou volgens mevrouw deze week gebeld worden om een afspraak te maken voor een nieuwe Iphone. Wacht al vanaf 19 augustus !

Ik zit in hetzelfde schuitje, ik wacht al vanaf 27 juli en heb maandag hetzelfde te horen gekregen aan de telefoon. Ik heb overigens (nog) geen klachtenbrief verstuurd.

Ik ben heel benieuwd of we daadwerkelijk iets horen deze week, zou wel fantastisch zijn!

dcl! 20-10-10 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak (Bericht 588664)
Het eerste wat de T-Mobile winkel tegen mij zei is: Als er wat met het toestel aan de hand is moet je niet meer bij ons zijn, maar bij Pro-Assist :rolleyes:.

Lijkt me onzin. Bij TM heb je 2 jaar garantie, dus als ik een garantie geval heb zijn zij aan de beurt en niet Pro Assist waar ik niet eens een verzekering heb :D

Dit klinkt meer als: de winkelbediende heeft even geen zin in gezeur aan z'n hoofd.

Operafreak 20-10-10 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dcl! (Bericht 588724)
Lijkt me onzin. Bij TM heb je 2 jaar garantie, dus als ik een garantie geval heb zijn zij aan de beurt en niet Pro Assist waar ik niet eens een verzekering heb :D

Dit klinkt meer als: de winkelbediende heeft even geen zin in gezeur aan z'n hoofd.

Ja, dat zou je zeggen... De opmerking van de gewraakte winkelmedewerker kwam echter bij het afsluiten van de Pro-Assist verzekering. Dus helemaal ongelijk geven kan ik hem niet...

Dani538 21-10-10 13:28

Wat een trage zooi bij ProAssist. Zoals eerder vermeld had ik dinsdag met ProAssist gebeld en zou er nog met mij contact opgenomen worden voor de ontvangen brief. Daarnaast zou de mysterieuze Bianca ook nog in de loop van de week contact met mij opnemen. Je raad het al beide is nog steeds niet gebeurd. Toen heb ik die dinsdag over mijn voorstel om het contract te laten ontbinden nagedacht en bedacht ik me dat ik meerdere voorstellen indien.

Uiteindelijk heb ik die avond na mijn werk nog een e-mail gestuurd met een 4 tal oplossingen.

1. Ontbinding van zowel het contract van T-Mobile als ProAssist.

2. Binnen 3 weken het leveren van een iPhone 4. (aangezien ik al lang genoeg geduld heb gehad en wacht vindt ik dit wil een redelijke vervanging voor een 3gs)

3. Mijn toestel was toen 999,95 waard en daar betaal ik ook mijn abonnement op. Als ik een vervanged toestel wil dat geen iPhone is zijn ze zo ie zo minder waard. Daarom heb ik voorgesteld om een Samsung Galaxy S I9000 en een iPad te krijgen. Die zijn samen immers ook 999,95 waard.

4. Het bedrag 999,95 geretouneerd op mijn rekening.

Uiteraard nog niks van ProAssist vernomen. Dus het wordt tijd om zo maar weer eens in mijn telefoon te klimmen en een half uur in de wacht te hangen voordat een mevrouw mij hoogstwaarschijnlijk gaat vertellen dat ik gewoon geduld moet hebben.

joostlenders 22-10-10 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 (Bericht 589407)
Wat een trage zooi bij ProAssist. Zoals eerder vermeld had ik dinsdag met ProAssist gebeld en zou er nog met mij contact opgenomen worden voor de ontvangen brief. Daarnaast zou de mysterieuze Bianca ook nog in de loop van de week contact met mij opnemen. Je raad het al beide is nog steeds niet gebeurd. Toen heb ik die dinsdag over mijn voorstel om het contract te laten ontbinden nagedacht en bedacht ik me dat ik meerdere voorstellen indien.

Uiteindelijk heb ik die avond na mijn werk nog een e-mail gestuurd met een 4 tal oplossingen.

1. Ontbinding van zowel het contract van T-Mobile als ProAssist.

2. Binnen 3 weken het leveren van een iPhone 4. (aangezien ik al lang genoeg geduld heb gehad en wacht vindt ik dit wil een redelijke vervanging voor een 3gs)

3. Mijn toestel was toen 999,95 waard en daar betaal ik ook mijn abonnement op. Als ik een vervanged toestel wil dat geen iPhone is zijn ze zo ie zo minder waard. Daarom heb ik voorgesteld om een Samsung Galaxy S I9000 en een iPad te krijgen. Die zijn samen immers ook 999,95 waard.

4. Het bedrag 999,95 geretouneerd op mijn rekening.

Uiteraard nog niks van ProAssist vernomen. Dus het wordt tijd om zo maar weer eens in mijn telefoon te klimmen en een half uur in de wacht te hangen voordat een mevrouw mij hoogstwaarschijnlijk gaat vertellen dat ik gewoon geduld moet hebben.

En? Heb je hier al een reactie op?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat ze hiermee akkoord zullen gaan, maar je kan het natuurlijk altijd proberen.

Ik ben m'n iPhone nu ook 'n goeie maand kwijt en vind het ook allemaal maar lang duren. Toch begrijp ik de situatie bij PA, Apple levert mondjesmaat telefoons en daar tegenover staan honderden klanten die zo snel mogelijk hun geliefde iPhone weer terug willen, dan zit je gewoon in 'n lastig positie.
Maar natuurlijk mag je hier je vraagtekens bij zetten. Hadden ze niet veel eerder 'n grotere hoeveelheid iPhone kunnen bestellen toen er voldoende op voorraad was bij Apple? Dan hadden ze nu deze problemen niet gehad. Of kunnen ze niet meer open zijn richting hun klanten en zeggen (bij ontvangst nemen van de iPhone) dat het gewoon zeker 2 maanden gaat duren. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Ik wil hier natuurlijk ook niet de messias spelen, maar duidelijk is wel dat het ook anders had gekunt.
Toch blijf ik erin geloven dat PA een goed bedrijf is, die hun klanten zo goed mogelijk helpt.

Dani538 22-10-10 16:05

Er zijn een aantal zaken lopende op dit moment. Ik heb reactie gehad van T-Mobile.
Ze bieden wel oplossingen in ieder geval, meer kan ik hier nu even niet over kwijt. Het is nog niet allemaal rond.

joostlenders 22-10-10 16:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 (Bericht 590011)
Er zijn een aantal zaken lopende op dit moment. Ik heb reactie gehad van T-Mobile.
Ze bieden wel oplossingen in ieder geval, meer kan ik hier nu even niet over kwijt. Het is nog niet allemaal rond.

Dit klinkt veel belovend, waarom doe je hier zo geheimzinnig over?
Laat je ons wel wat weten als het zover is?

Dani538 22-10-10 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joostlenders (Bericht 590030)
Dit klinkt veel belovend, waarom doe je hier zo geheimzinnig over?
Laat je ons wel wat weten als het zover is?

Ik wil eerst zeker weten dat het allemaal rond is, dan laat ik het uiteindelijk zeker weten. Ik heb geen zin dat ze het om de één of andere reden gaan terug draaien.

Maar ik laat het weten uiteraard!!

S2106 23-10-10 00:41

Vandaag mijn iphone 4 terug gekregen zonder dat zij het gerepareerd hebben, morgen mijn toestel terug sturen naar Solid Vision en mijn contract met T-mobile wordt ontbonden, van mijn 2 aangetekende brieven naar Pro Assist heb ik niets gehoord, ben benieuwd want ik ben een volhouder en ik geef zeker niet op! Pro Assist is echt niet professioneel wachttijden zijn enorm lang medewerkers weten helemaal niets, beloven je te bellen maar doen dat niet.

Bart02 24-10-10 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dani538 (Bericht 590044)
Ik wil eerst zeker weten dat het allemaal rond is, dan laat ik het uiteindelijk zeker weten. Ik heb geen zin dat ze het om de één of andere reden gaan terug draaien.

Maar ik laat het weten uiteraard!!

Ik denk dat ik weet wat jij bedoel en ik heb precies hetzelfde :)

Ik ben na lang wachten tenminste weer tevreden over Pro-Assist.

diamondstar 24-10-10 15:10

Ook leuk.

3 weken geleden een nieuwe/refurbished iPhone 3G gekregen. batterij was snel leeg, maar dan ook echt in 4 uur zonder gebruik.

ProAssist gebeld, opgehaald nadat ik de iPhone 1 week had.

Vervolgens na 2 weken is gebeld, krijg ik te horen dat het nog wel 2 tot 4 weken kan gaan duren, en dat het waarschijnlijk verder uit zal lopen.

Ik vind dit echt ronduit belachelijk. 1 week een iPhone, 6 weken zonder?

Zit je lekker mee...:(

joosthuurman 25-10-10 12:19

hallo allemaal,
ik heb zeker 3 1/2 week geleden mijn iphone 3g op laten halen door proassist want deze was tijdens het vissen in het water gevallen. eerst op de betonnen rand en toen schoof hij het water in vet balen dus maar heb hem nog wel op kunnen vissen.
het glas zat een grote ster in en hij had water gemaakt vet balen al mijn contacten en gegevens weg had ook geen reserve copy helaas pech, proassist kon ook niets voor me doen met dit probleem qua uitlezen of zo. nu heb ik al 2 keer proassist gebeld met de vraag wat de status van mijn telefoon is en iedere keer weten ze het niet en zeggen dat mijn telefoon in bestelling is vind dit een beetje raar, ik weet niet wat voor toestel ik krijg zowiezo geen 3g die is niet meer leverbaar dus het wordt een 3gs of 4g zelfs dit kunnen ze mij niet vertellen erg vreemd.
overal waar je een nieuw abonnement afsluit hebben ze de telefoon's op voorraad of het duurd 2 a 3 dagen voor dat je hem hebt, maar hoe is het dan toch mogelijk dat je bij proassist 3 a4 weken misschien nog wel langer!!!! moet wachten op je nieuwe toestel. en dan nog iets ik krijg een vervangend toetsel een nokia e71 waardeloos, verreweg van gebruiksvriendelijk alles wordt meegeleverd behalve een gebruiks aanwijzing (boekje) kun je eerst lekker puzzelen voor dat je hem kan gebruiken met al die div soorten programma's wat een waardeloze shit telefoon ook hier aan zouden ze iets moeten doen.
is er iemand die mij hier meer over kan vertellen of hier ervaring mee heeft.
mvg joost.

joostlenders 25-10-10 12:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joosthuurman (Bericht 591040)
hallo allemaal,
ik heb zeker 3 1/2 week geleden mijn iphone 3g op laten halen door proassist want deze was tijdens het vissen in het water gevallen. eerst op de betonnen rand en toen schoof hij het water in vet balen dus maar heb hem nog wel op kunnen vissen.
het glas zat een grote ster in en hij had water gemaakt vet balen al mijn contacten en gegevens weg had ook geen reserve copy helaas pech, proassist kon ook niets voor me doen met dit probleem qua uitlezen of zo. nu heb ik al 2 keer proassist gebeld met de vraag wat de status van mijn telefoon is en iedere keer weten ze het niet en zeggen dat mijn telefoon in bestelling is vind dit een beetje raar, ik weet niet wat voor toestel ik krijg zowiezo geen 3g die is niet meer leverbaar dus het wordt een 3gs of 4g zelfs dit kunnen ze mij niet vertellen erg vreemd.
overal waar je een nieuw abonnement afsluit hebben ze de telefoon's op voorraad of het duurd 2 a 3 dagen voor dat je hem hebt, maar hoe is het dan toch mogelijk dat je bij proassist 3 a4 weken misschien nog wel langer!!!! moet wachten op je nieuwe toestel. en dan nog iets ik krijg een vervangend toetsel een nokia e71 waardeloos, verreweg van gebruiksvriendelijk alles wordt meegeleverd behalve een gebruiks aanwijzing (boekje) kun je eerst lekker puzzelen voor dat je hem kan gebruiken met al die div soorten programma's wat een waardeloze shit telefoon ook hier aan zouden ze iets moeten doen.
is er iemand die mij hier meer over kan vertellen of hier ervaring mee heeft.
mvg joost.

Het is misschien 'n beetje veel van het goede, maar lees dit topic maar eens door. Je zult zien dat er meer mensen met dit soort ervaringen zitten en dat er niet veel anders opzit dan geduldig wachten. Vaker bellen over wat de status is van je telefoon is kan helpen, maar vaak schiet je er niet veel mee mee op.
Ik wens je heel veel succes met het wachten en houd dit forum in de gaten over andere ervaringen omtrent dit onderwerp.

Agaron 25-10-10 14:12

op 13 oktober 2010 heb ik gebeld met Pro Assist, is mij toen beloofd dat webcare medewerkster Francis mij terug zou bellen omdat ik niet akkoord ga met nog 4 tot 6 weken wachten, aangezien ik mijn iPhone al vanaf 17 augustus kwijt ben.

Nu zitten we alweer op 25 oktober en nog steeds niks vernomen van Francis, vandaag maar weer eens bellen met deze organisatie. Word er zo moedeloos van. :mad:

Heb mijn klacht ook al ingediend bij T-Mobile over de waardeloze service van dit bedrijf. Hoop dat zei mijn klachten wel serieus nemen en ze wel werken aan een oplossing. :)

DEPEEK 25-10-10 15:43

proassist
 
Heb vanochtend voor de 5e keer een mail gestuurd kreeg het volgende terug. wacht al vanaf 30 Aug.
Helaas is er nog geen levertijd bekend van het toestel, u zult een iPhone 3GS ontvangen. We verwachten de toestellen ieder moment en dan zullen deze op volgorde van binnenkomst worden uitgeleverd. (de mensen die het langst wachten zullen het eerst een toestel ontvangen).

Ze hebben dus eigenlijk nog steeds geen idee.

Econz 25-10-10 17:28

Even voor de mensen die dus slecht behandeld worden door Pro-assist of een andere verzekeringsmaatschappij;

KIFID

Wanneer je een geschil of een klacht hebt met of over een telefoonverzekering, kun je daar voor terecht bij het KIFID: klachteninstituut financiële dienstverlening.Dit is een onafhankelijk loket voor meldingen van geschillen tussen de consument en financiële dienstverleners. Het telefoonnummer: 070 333 8 999

sj0e5d 25-10-10 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Econz (Bericht 591173)
Even voor de mensen die dus slecht behandeld worden door Pro-assist of een andere verzekeringsmaatschappij;

KIFID

Wanneer je een geschil of een klacht hebt met of over een telefoonverzekering, kun je daar voor terecht bij het KIFID: klachteninstituut financiële dienstverlening.Dit is een onafhankelijk loket voor meldingen van geschillen tussen de consument en financiële dienstverleners. Het telefoonnummer: 070 333 8 999

In het register van aangesloten bedrijven op de KIFID website komt ProAssist niet voor. Een melding maken tegen een niet aangesloten onderneming is volgens de website van KIFID dan ook niet mogelijk.

zed_no1 26-10-10 07:56

En zo te zien zit iedereen nu te wachten op een reactie? Dan heeft webcare goed werk gedaan.. mij vertelde ze dat het nog zeker 2 tot 3 maanden ging duren..

joostlenders 26-10-10 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zed_no1 (Bericht 591387)
En zo te zien zit iedereen nu te wachten op een reactie? Dan heeft webcare goed werk gedaan.. mij vertelde ze dat het nog zeker 2 tot 3 maanden ging duren..

Je slaat de spijker op z'n kop. Iedereen is aan het wachten op duidelijkheid, want niemand weet waar hij/zij aan toe is.
Jou vertellen ze dat je nog 2/3 maanden moet wachten, bij mij vertelden ze dat het 2/3 weken kan zijn (ik ben al 5 weken aan het wachten). Verder snap ik het ook niet dat ze in de winkel wel 'n voorraad hebben binnen 2 weken, maar bij 'n verzekeringsmaatschappij niet.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.