Moeite waard om te updaten? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag, Het zal ongetwijfels ergens staan maar kan de topic niet vinden. Aangezien je niet kan zoeken op 1.1.2 Is het nou echt de moeite ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Moeite waard om te updaten?
Dag,
Het zal ongetwijfels ergens staan maar kan de topic niet vinden. Aangezien je niet kan zoeken op 1.1.2 Is het nou echt de moeite waard om al te updaten naar 1.1.2? Heb persoonlijk niet zoveel boeiends gezien maar wie weet hebben jullie paar dingen die mij overtuigen hem te updaten. Groeten Arne |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ja ik zou het doen. Hij is een stuk sneller geworden !!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Las bij de eerste paar berichten die mensen wat problemen hadden en het niet werkte ofzo.. Nog vraagje gaat die batterij echt veel langer mee? |
|
||||
|
||||
Bestaat er dan al een procedure om een 1.1.1 te updaten naar 1.1.2 ? Zo ja, waar staat dat dan ?
Ik moet bekennen dat die changelog er best wel indrukwekkend uitziet.... |
|
||||
|
||||
Citaat:
https://forum.iculture.nl/f1/ip...2-macos-x.html |
|
|||
|
|||
Zeker doen... alleen de smsjes die je krijgt als je een voicemail hebt maken het al de moeite waard...
|
|
||||
|
||||
Dien, ik had werkelijk waar de procedure niet gezien. Top, ik ga ermee aan de gang.
|
|
|||
|
|||
Ik zit er nu ook aan te denken om te updaten, vind het zo vervelend als mijn smsjes van Telfort onleesbaar zijn.
EDIT: Zou ik van 1.1.2 nog terug kunnen naar 1.0.2? 1.0.2 draait veel stabieler op mijn iPhone als 1.1.1 |
|
|||
|
|||
is er ook een manier om een 1.1.1 te updaten naar 1.1.2 met windows? had geloof ik wel eentje ergens gezien maar die was dacht ik best ingewikkeld...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Succes! |
|
|||
|
|||
werkt youtube nog op gprs in 1.1.2? ik had gehoord van niet?
|
|
||||
|
||||
het werkt prima lenselijer
heb beiden regelmatig in gebruik |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G moeite waard? | Azamato | Koopinformatie en ervaringen | 9 | 20-03-11 18:41 |
iPhone 3G: Moeite waard van unlocken? | pdavie | Unlock | 2 | 04-07-10 15:02 |
updaten moeite waard? | donovoso | iPhone algemeen | 10 | 19-08-08 20:24 |
De moeite waard | Biatelli | Koopinformatie Nederland | 1 | 27-03-08 09:57 |
1.1.2 de moeite waard? | sic139 | Unlock [archief] | 7 | 28-11-07 16:45 |
|
|