Herstellen verwijderde sms discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb zojuist iets stoms gedaan; in een flits heb ik per ongeluk alle smsjes van iemand in mijn smslijst gewist. Is er misschien een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Herstellen verwijderde sms
Ik heb zojuist iets stoms gedaan; in een flits heb ik per ongeluk alle smsjes van iemand in mijn smslijst gewist. Is er misschien een mogelijkheid om dit ongedaan te maken? Staan de smsjes nog érgens in mijn iPhone?
Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
wat je kan proberen is een reserve kopie van je iPhone terug zetten. ik geloof dat in een reserve kopie ook de smsjes zitten
|
|
|||
|
|||
Ja daar heb ik al aan gedacht, maar laat het nou net zo zijn dat ik de smsjes van vanochtend nodig heb en ik sinds vorige week geen herstelpunt heb gemaakt
|
|
|||
|
|||
kan je dan niet aan die persoon vragen of hij/zij je die smsjes nog een keer aan je stuurt
|
|
|||
|
|||
Nee helaas...maar er is dus geen bepaalde combinatie van knoppen waardoor ze opeens weer verschijnen
|
|
|||
|
|||
nou, misschien dat iemand anders weet waar ze dan nog zouden kunnen staan, maar dat weet ik niet.
|
|
||||
|
||||
Ik vrees dat je ze echt kwijt bent. Ik zou voor in het vervolg gebruik maken van het sms backup programma!!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
verwijderde sms terug halen | nick1991 | iPhone algemeen | 2 | 07-02-11 19:55 |
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? | LabTeov | Jailbreak | 0 | 21-10-10 13:30 |
Sms'en herstellen? | proXify | iPhone algemeen | 2 | 18-07-09 19:23 |
Verwijderde mails blijven staan | nonkelmike | Archief | 1 | 07-07-09 19:15 |
Verwijdere sms-en herstellen van backup op pc? | Giel538 | iPhone algemeen | 2 | 15-11-08 21:23 |
|
|