verwijderde sms terug halen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb een iphone 3gs en al mijn berichten zijn opeens verwijderd bestaat er een mogelijkheid om ze terug te zien via een programma ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
verwijderde sms terug halen
hallo,
ik heb een iphone 3gs en al mijn berichten zijn opeens verwijderd bestaat er een mogelijkheid om ze terug te zien via een programma op de computer? grz |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nee, Alleen via de provider waar jij je telefoon hebt aangeschaft is de mogelijkheid om dit terug te kijken, alleen krijg je wel hoop gezeur over privacy
|
|
||||
|
||||
Heb je een, liefst recente, backup? Daarin staan de sms'jes tot die backup. Met een zgn. extractor kun je dan die sms'jes in elk geval terug halen.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verwijderde mail komt terug. | Rene K. | iPhone algemeen | 19 | 18-11-12 11:49 |
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? | LabTeov | Jailbreak | 0 | 21-10-10 13:30 |
verwijderde apps komen steeds terug | zoef de haas | iTunes | 2 | 04-07-09 13:41 |
Verwijderde smsjes terug halen | marc78 | iPhone algemeen | 1 | 14-02-09 16:12 |
Verwijderde bestandjes terug vinden? | Phille023 | Archief | 1 | 17-09-08 16:08 |
|
|