Kan niet update naar 4.2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezers, Mijn Iphone 3G heeft op dit moment versie 3.1.3 Maar als ik hem naar 4.2 wil update krijg ik een foutmelding dat de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan niet update naar 4.2
Beste lezers,
Mijn Iphone 3G heeft op dit moment versie 3.1.3 Maar als ik hem naar 4.2 wil update krijg ik een foutmelding dat de netwerkinstellingen niet goed staan Dit is de foutmelding. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Danku! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Vreemd dat het niet werkt, maar je zou via de Wiki de juiste firmware kunnen downloaden en dan via het tegelijk indrukken van Shift en Herstellen die firmware installeren.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: update naar 4.0.1 kan je terug naar 3.1.2 | henrie69 | Jailbreak | 0 | 21-07-10 01:00 |
iPhone: iphone kan niet geactiveerd worden na update naar 3.0 | DonGuidoCO | Jailbreak | 10 | 10-08-09 21:35 |
Kan niet resetten omdat door netwerkproblemen de update niet kan | Sabine91 | iPhone algemeen | 2 | 09-08-09 08:01 |
Na update naar 3.0 geen smsjes meer ontvangen en kan niet gebeld worden. | Carla | iPhone algemeen | 0 | 21-06-09 01:14 |
|
|