3Gs Icons zijn niet.. scherp? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hai, Ik heb vandaag een reserve kopie van mijn oude (gejailbreakte) 3G naar een gejailbreakte 3Gs over gezet. eerst deed het scherm heel raar door ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3Gs Icons zijn niet.. scherp?
Hai,
Ik heb vandaag een reserve kopie van mijn oude (gejailbreakte) 3G naar een gejailbreakte 3Gs over gezet. eerst deed het scherm heel raar door alle icoontjes naar boven te drukken. zodat er een leeg vlak onderin men scherm kwam. dit heb ik gefixed door transparant dock uit te zetten in winterboard. Maar het hoofdprobleem is. mijn icoontjes zijn. niet scherp, alsof er geen 3D inzit. heel levenloos. kleuren zijn ook een beetje dof, dit zie je heel goed als ik mijn beide telefoons naast elkaar leg. Zou dit iets te maken hebben met de overgezete winterboard instellingen? Voor de rest staat alles uit in winterboard. Hoop dat iemand kan helpen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Scherp geluid na indrukken Stand-By Knop | Guntha.O | iPhone algemeen | 3 | 14-02-11 10:09 |
Foto: niet scherp | scooby9 | Muziek, foto & video | 3 | 18-12-10 15:50 |
3GS Camera heeft rode gloed en is niet meer scherp | GosselinNick | iPhone algemeen | 0 | 30-11-10 18:39 |
Icons van SummerBoard werken niet? | tommehh | Jailbreak apps en thema's | 4 | 26-05-08 23:56 |
Icons niet goede naam | cheiz | Archief | 2 | 13-03-08 17:18 |
|
|