//

Verwijderde smsjes terug halen

Verwijderde smsjes terug halen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb een Iphone 3g met de laatste firmware erop. Nu heb ik het volgende probleem. Ik loop me suf te zoeken maar kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-02-09, 13:52
marc78 marc78 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard Verwijderde smsjes terug halen

Hallo
Ik heb een Iphone 3g met de laatste firmware erop. Nu heb ik het volgende probleem.
Ik loop me suf te zoeken maar kan nergens een goed antwoord vinden. Ik heb smsjes verwijderd..en die wil ik graag terug halen. Ik heb geprobeerd het te doen via reservekopie terugzetten echter een deel van de smsjes is tussen 2 synchronisaties binnen gekomen of te wel gewist voordat er een backup op itunes van gemaakt was. Nu lees ik op engelse sites dat dat niets uit maakt, want smsjes kan je nooit geheel verwijderen ze blijven altijd in een bepaalde directory staan op je iphone. Echter ik kan die directory niet vinden ik zou niet eens weten waar ik dat kan vinden/zoeken en moet intikken. In welke menu je moet zoeken etc. Kan iemand mij hier misschien helpen? Er was ooit een programma voor dat dat kon maar die is er niet meer. Het schijnt dat het ook kan met mobilestudio maar kan dat nergens teruglezen. Wie heeft er raad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-02-09, 15:12
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

het kan best zijn dat ze ergens blijfen staan maar je heb natuurlijk ge update dus dan zijn ze waarschijnlijk wel verwijdert
ik denk niet dat jij je smsjes nog terug kan krijgen
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Verwijderde mail komt terug. Rene K. iPhone algemeen 19 18-11-12 10:49
verwijderde sms terug halen nick1991 iPhone algemeen 2 07-02-11 18:55
iPhone: iPhone 4 verwijderde/automatisch verwijderde History terug vinden? LabTeov Jailbreak 0 21-10-10 12:30
verwijderde apps komen steeds terug zoef de haas iTunes 2 04-07-09 12:41
Verwijderde bestandjes terug vinden? Phille023 Archief 1 17-09-08 15:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:40.