Niet verstaanbaar tijdens bellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi Ik heb sinds kort het probleem dat ik niet te verstaan ben tijdens een telefoon gesprek. De andere kant hoort niks of alleen een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Niet verstaanbaar tijdens bellen
Hoi
Ik heb sinds kort het probleem dat ik niet te verstaan ben tijdens een telefoon gesprek. De andere kant hoort niks of alleen een beetje ruis. De microfoon lijkt wel goed want opnemen met een voice recorder app gaat wel goed Ik heb al een restore gedaan maar ook dat mocht niet helpen. Daarna de backup weer teruggezet maar nog steeds geen verbetering. Heeft iemand een oplossing? Groet, Thijs |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoi,
Heb je dit met alle bellers die je bellen? Zo ja, dan zou ik even contact nemen met de leverancier
|
|||
|
|||
Ja, bij alle bellers van verschillende providers (vast en mobiel), zowel als ik zelf bel als dat ik gebeld wordt.
(iPhone 3G 2.2) Thijs |
|
||||
|
||||
Is dit als je belt via een carkit? Of gewoon altijd?
In dat laatste geval zou ik even naar de winkel gaan waar je de iPhone gekocht hebt, anders zou ik even in dit topic kijken.
|
|||
|
|||
Dit is als ik gewoon bel, maar ook als ik via koptelefoon/microfoon bel.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Moeilijk verstaanbaar tijdens bellen | dyske | iPhone algemeen | 8 | 17-11-10 12:38 |
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen | escobarro | iPhone algemeen | 17 | 01-11-10 12:39 |
scherm niet zwart tijdens bellen | dureco | iPhone algemeen | 0 | 03-03-10 15:10 |
Scherm gaat niet uit tijdens het bellen (IPHONE 3GS 16GB) | dima-sam | iPhone algemeen | 9 | 27-01-10 15:11 |
Scherm gaat niet uit tijdens bellen | alikarakas | iPhone algemeen | 2 | 03-12-08 16:47 |
|
|