Tool om scripts/plist files te bewerken discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar een tooltje waarmee je gemakkelijk scripts/plist files kunt editen op een windows machine. De ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tool om scripts/plist files te bewerken
Hallo allemaal!
Ik ben zelf al een tijdje op zoek naar een tooltje waarmee je gemakkelijk scripts/plist files kunt editen op een windows machine. De online converters werken soms, maar niet altijd en dat is dus geen oplossing. Na wat rond te hebben gesnuffeld op internet (en diverse progjes te hebben geprobeerd) kwam ik pledit tegen. Het is een hele simpele editor, net als kladblok en werkt als een trein! En mede daarom wil ik em met jullie delen Ik heb em bij mij op m'n filefront gegooid, dus daar kun je em vandaan halen. Het is een gratis programmatje (geen shareware, demo of whatever) dus maak je om kosten maar zorgen. Credits voor het programma gaan niet naar mij!!!!!!! en dan nu eindelijk: .... DE LINK!!!.... Veel plezier ermee! - Little_Ghost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Pledit of terwel Property List Editor, gebruik ik al een hele tijd om mijn plist bestanden mee te bewerken. Zeker een aanrader!
Laatst gewijzigd door iMario; 16-12-08 om 17:41. Reden: Dus doe ik het voor je samenvoegen :) |
|
||||
|
||||
topictitel aangepast
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gezocht nl.plist & en.plist | Semmm | Jailbreak apps en thema's | 3 | 09-04-09 15:41 |
virginize scripts! | mrgoolie | Unlock [archief] | 2 | 21-11-07 14:32 |
|
|