//

Iphone 3G Kan niet bellen 'Gesprek Mislukt'

Iphone 3G Kan niet bellen 'Gesprek Mislukt' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Ik zou toch eerst de nieuwste verse sneeuw even proberen voordat ik hem terugstuurde..... Goede berichten daarover in (de posts ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-02-09, 21:10
madmark madmark is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik zou toch eerst de nieuwste verse sneeuw even proberen voordat ik hem terugstuurde..... Goede berichten daarover in (de posts vanaf 666 in) het betreffende topic: klik.
Ik denk dat het echt een t-mobile probleem is. Ik heb gewoon een officiele t-mobile telefoon en heb dus precies het zelfde probleem. Nooit iets geks mee gedaan, wil niks met niet apple software te maken hebben... echt heel vreemd.... ik kan herstellen tot dat ik een ons weeg. het helpt niet. alle instellingen terug gezet. iphone als nieuwe iphone geinstalleerd. niks helpt.... het gebeurde ook echt van het ene op het andere moment...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-02-09, 23:50
josse josse is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

ik heb dat een maand geleden ook gehad. Belgische Iphone3G 8GB met Proximus-abbo.

- geen signaal op Iphone, bellen mislukt.
- steek je de sim in ene andere gsm, dan geen probleem

Ineens werkte hij weer terug, zonder reden.

Sinds gisteren weer hetzelfde probleem.
  #23  
Oud 06-02-09, 09:28
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Hebben jullie al eens een nieuwe SIM bij je provider besteld? Vooral wat oude SIM kaarten willen wel eens voor zulke problemen zorgen.
  #24  
Oud 06-02-09, 09:53
josse josse is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door evmw Bekijk bericht
Hebben jullie al eens een nieuwe SIM bij je provider besteld? Vooral wat oude SIM kaarten willen wel eens voor zulke problemen zorgen.
Ik heb een gloednieuwe sim gekregen in juli toen ik hem kocht. Sim moest vervangen worden ivm 3G.
  #25  
Oud 07-02-09, 10:18
josse josse is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 17
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josse Bekijk bericht
Ik heb een gloednieuwe sim gekregen in juli toen ik hem kocht. Sim moest vervangen worden ivm 3G.
gisteren de sim er weer in gestoken, en werkte weer zonder problemen... vreemd en lastig. Want gegarandeerd dat hij wel werkt op het moment dat je hem binnenbrengt met de klacht.
  #26  
Oud 07-02-09, 16:28
madmark madmark is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 72
Standaard

Ik heb deze sim bij de telefoon gekregen. Ik heb ook andere kaarten in mijn telefoon geprobeerd en deze gaven ook problemen. Mijn sim in een andere iphone werkte prima.
  #27  
Oud 10-02-09, 00:49
remlerNL remlerNL is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 1
Standaard

Ik heb vandaag ook via marktplaats een iPhone gekocht. Heb fireware 2.2 erop gezet via itunes, en erna quickpwn 2.25 gebruikt en zowel 'Cydia' als 'Installer' erop gezet. Via beide progjes yellowsnow (v 0.9.8) geinstalleerd. En vanalles geprobeerd.

Nu doet mijn iPhone in principe alles (kan wel via Wi-Fi op internet), alleen heeft hij geen bereik. Krijg wanneer ik probeer te bellen dezelfde foutmelding als reeds hierboven vermeld. Heb het idd met een vodafone kaart en kpn kaart geprobeerd die in een 'normale' gsm het wel doen.. Wat kan ik nu doen???
  #28  
Oud 05-03-09, 20:38
MacF MacF is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 25
Standaard

Hi,

Ik heb hetzelfde. Ineens. Niets veranderd en opeens kreeg ik dezelfde meldingen als boven beschreven.

Vodafone, unlocked Belgisch toestel (legaal, Lab9), Sim-Only.

Iemand al wijzer geworden? Restoren, etc., helpt niet...

*UPDATE:
Okay. Het is dus een 'catch 22'. Een NL apple reseller kan niets doen zonder een casenummer. Casenummer kan alleen door Tmobile worden gedaan, maar die accepteerd geen Voda-toestel. Apple NL wil en kan geen hulp bieden. Iphone moet naar Belgie verzonden worden (kosten en risico voor mij) en wordt dan -onder Belgische garantie- weer naar NL gezonden om gerepareerd te worden. Vodafone heeft sowieso geen ondersteuning voor toestel.

De optie om CALLER ID aan/uit te zetten werkt niet omdat die optie gedeactiveerd is op toestel. (Het is een service van provider en moet dus via hun.)

**Edit 2:

Zelfs met casenummer kom je weinig verder. Nu is ie ingenomen bij een reseller in A'dam. We zullen zien waar ie terecht komt.


Reparatiebedrijf neemt niets aan van non-tmob, particuliere klanten, dus dat traject gaat ook niet.

Laatst gewijzigd door MacF; 07-03-09 om 12:08.
  #29  
Oud 09-03-09, 16:52
MacF MacF is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 25
Standaard

iPhone per post naar Belgie. Overgeleverd aan de goden.
  #30  
Oud 23-03-09, 14:20
PaasHaas PaasHaas is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb precies hetzelfde probleem, zo maar van de ene op de andere dag ('s nachts uitgezet, 's ochtend weer aan, net als iedere dag). Het is een 16GB versie, simlock vrij (!) dus geen gele sneeuw nodig, v2.2.1, met jailbreak. Heb alles al geprobeerd (firmware opnieuw installeren, iPhone wissen, etc.), niets helpt.
  #31  
Oud 23-03-09, 14:39
tomnijhuis tomnijhuis is offline
• iOS 3.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 14
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PaasHaas Bekijk bericht
Ik heb precies hetzelfde probleem, zo maar van de ene op de andere dag ('s nachts uitgezet, 's ochtend weer aan, net als iedere dag). Het is een 16GB versie, simlock vrij (!) dus geen gele sneeuw nodig, v2.2.1, met jailbreak. Heb alles al geprobeerd (firmware opnieuw installeren, iPhone wissen, etc.), niets helpt.

Ik heb dit prbleem ook gehad, moest simpelweg mijn Wi-fi uitzetten waar door ik vervolgens weer kon bellen Dat was mijn oplossing, ik weet natuurlijk niet of jij/jullie wi-fi aan hebben staan.. en of dit dan de oplossing is.

Laatst gewijzigd door tomnijhuis; 23-03-09 om 15:45.
  #32  
Oud 23-03-09, 15:36
Seppe Seppe is offline
• iOS 4.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Brasschaat, Antwerpen
Berichten: 16
Standaard

Heb dit probleem ook , plotseling kan ik niet meer bellen of gebelt worden.
Ontvangst valt weg dan.

MAAR

kan wel smsen, internetten , ...

echt raar .
  #33  
Oud 24-03-09, 19:56
Smarttouch85 Smarttouch85 is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seppe Bekijk bericht
Heb dit probleem ook , plotseling kan ik niet meer bellen of gebelt worden.
Ontvangst valt weg dan.

MAAR

kan wel smsen, internetten , ...

echt raar .
Precies het zelfde probleem hier, heb de telefoon gerestored maar heeft niet geholpen. Even langs de winkel lopen 1 deze dagen,

Ben wel bereikbaar, maar kan zelf niet bellen.


Gr, Lapje
  #34  
Oud 24-03-09, 23:47
® iMark ® iMark is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: 't Gooi
Berichten: 22
Standaard Gesprek mislukt

Whatskebeurt?

Sinds vanmiddag kan m'n iPhone niet uitbellen, wel gesprekken ontvangen en internetten. 't Is een SIM vrije italiaanse G3 met Vodafone Super SIM abo.
Alle instellingen en netwekinstellingen hersteld, maar geen resultaat!
Sodeju!

Mark
  #35  
Oud 24-03-09, 23:58
bako bako is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: IJmuiden
Berichten: 1.094
Stuur een bericht via MSN naar bako
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ® iMark Bekijk bericht
Whatskebeurt?

Sinds vanmiddag kan m'n iPhone niet uitbellen, wel gesprekken ontvangen en internetten. 't Is een SIM vrije italiaanse G3 met Vodafone Super SIM abo.
Alle instellingen en netwekinstellingen hersteld, maar geen resultaat!
Sodeju!

Mark
Wat zegt je iphone als je gaat bellen?
  #36  
Oud 25-03-09, 00:04
® iMark ® iMark is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: 't Gooi
Berichten: 22
Standaard

Het zegt "Gesprek beëindigd" en meteen daarna het scherm "Gesprek Mislukt" met de opties "Bel terug" of "annuleer". Als je "bel terug" kiest, herhaalt het bovenstaande zich weer.
  #37  
Oud 25-03-09, 01:11
djapink djapink is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik heb idd hetzelfde, heel vaak geen service en als ik bel regelmatig "gesprek mislukt" en of ik wil terugbellen of annuleren. Ik kan wel bellen, dat is geen probleem meestal, al moet ik wel vaker 2-5x bellen om een gesprek volledig te kunnen voeren!! Ik heb een simlockvrije 16 Gb iPhone uit Italie, 2jaar Vodafone 3G abbo (wat ik al had in N95), legaal, geregistreerd, laatste firmware etc. door dit gedoe ligt m'n iPhone niks te doen op m'n bureau, erg jammer. hoop dat er een oplossing te vinden is. Kan het te maken hebben met wisselingen in 3G bereik? Dattie dan van paal moet wisselen en geen connectie kan behouden?
  #38  
Oud 25-03-09, 11:24
ikPhone's schermafbeelding
ikPhone ikPhone is offline
• iOS 5.0 Beta
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: op de Veluwe
Berichten: 32
Standaard

Het lijkt wel of er meer mensen zijn met het zelfde probleem (of in ieder geval dezelfde gerelateerde klachten). Zie mijn draadje hier, komt ook op hetzelfde neer.

Nu ben ik alleen benieuwd of dit misschien geintroduceerd kan zijn met FW 2.2.1? Gaat het hier allemaal over toestellen waar het probleem sinds 2.2.1 is opgetreden? Of al eerder?

Op de Apple fora is weinig hierover te vinden, dus daarom maar hier.
  #39  
Oud 25-03-09, 11:37
djapink djapink is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

lijkt wel toegenomen sinds vorige FW. Maar had het toen ook wel eens, maar niet zo vaak.

Het zoeken naar het netwerk duurt ook eeuwig (ook na vliegtuigmodus tot in sint-juttemis) als het netwerk weggevallen is.

Restart lost niets op. Een restore verwacht ik niets van. Een Rollback zou wellicht een optie zijn. Alleen of het in 3.0 dan weer OK is is ook maar de vraag.

damn.... regel je een legale iPhone, kun je er nog niet van genieten...
  #40  
Oud 25-03-09, 13:40
® iMark ® iMark is offline
• iOS 7.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: 't Gooi
Berichten: 22
Standaard

Ik heb er nog nooit eerder last van gehad. Vanochtend naar de Vodafone shop gegaan. Het ligt NIET aan de SIM kaart. Het is dus duidelijk een softwarematig iets.

Grz,

Mark
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' Typ 81 iPhone algemeen 4 03-09-11 12:42
" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. iJob iPhone algemeen 29 03-04-11 21:04
gesprek mislukt (T-Mobile) wheely Odido (T-Mobile) 5 28-12-09 19:23
Gesprek mislukt... huh mattheus iPhone algemeen 5 26-01-09 15:11
Gesprek mislukt Cena iPhone algemeen 5 15-08-08 13:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:37.