Iphone 3G Kan niet bellen 'Gesprek Mislukt' discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook hier goed nieuws; na 10 werkdagen vandaag een nieuwe Iphone mogen ophalen. Prima service van T-mobile. Valt toch weer mee....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook hier goed nieuws; na 10 werkdagen vandaag een nieuwe Iphone mogen ophalen.
Prima service van T-mobile. Valt toch weer mee. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
goeden avond ik zo al de problemen gelezen ik heb ook probleem hier mee gehad .
het volgende gedaan naar instellingen kijken of TTY aan staat dit moet aan staan het probleem was bij mij over je krijgt hierna op het hoofd scherm naast het accu icoontje een telefoon hoorntje |
|
|||
|
|||
Ik heb de methode van de upgrade van baseband gedaan en het werkt nu prima.
-upgrade naar 3.0 beta -in DFU mode downgrade naar 2.2.1 En nu kan ik weer bellen. |
|
|||
|
|||
Mensen! Goed nieuws! Na de update met OS 3 doet de iPhone 't weer!
HULDE!!! Grz, Mark |
|
|||
|
|||
Sorry dat ik deze topic bovenhaal, maar ik heb JUIST hetzelfde met mijn Nederlandse 3GS 16GB (4.1 06.15).
Ben zelf van België. Heb deze op marktplaats gekocht. Is dit een hardware failure? Of softwarematig? Groetjes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 FW 4.2.1 - Na elk gesprek: melding 'gesprek mislukt' | Typ 81 | iPhone algemeen | 4 | 03-09-11 12:42 |
" Gesprek Mislukt" als ik iemand wil bellen. | iJob | iPhone algemeen | 29 | 03-04-11 21:04 |
gesprek mislukt (T-Mobile) | wheely | Odido (T-Mobile) | 5 | 28-12-09 19:23 |
Gesprek mislukt... huh | mattheus | iPhone algemeen | 5 | 26-01-09 15:11 |
Gesprek mislukt | Cena | iPhone algemeen | 5 | 15-08-08 13:17 |
|
|