Yahoo link in de aandelenapp verwijst naar franse site discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3G 16GB van T-mobile Als ik in de default aandelen app op de Y! widget (links onder) klik opent safari de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Yahoo link in de aandelenapp verwijst naar franse site
Ik heb een iphone 3G 16GB van T-mobile
Als ik in de default aandelen app op de Y! widget (links onder) klik opent safari de franse link naar yahoo... Hoe kun je dit aanpassen? De land instellingen (taal en regionotatie) staan gewoon op Nederlands.. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Verplaatst
|
|
|||
|
|||
staat het toetsen bord ook op nederlands
|
|
|||
|
|||
Probeer het eens door de iPhone naar een andere taal te zetten een reset om daarna weer op nederlands te zetten.
|
|
|||
|
|||
waar komt je iphone vandaan?
|
|
|||
|
|||
Bedank voor de reacties!
Ik ga ff kijken of het toetsenbord ook op nederlands staat maar ik dacht het wel! Gaat nu alleen even niet want de eigenaar van deze iphone is momenteel op vakantie! ;-) De iphone besteld op de T-mobile site gewoon hier in nederland. Ik laat het weten zodra het kan. |
|
|||
|
|||
als alles op nederland staat hoort hij naar ned te gaan
probeer anders eerst bij instellingen safari zoakmachine google en dan kijken of die ook naar franse google gaat Laatst gewijzigd door King1987; 19-12-08 om 19:44. Reden: Edit knop gebruiken aub |
|
|||
|
|||
Bij toetsenbord - internationale versies het franse toetsenbord uitgeschakeld en nu is het goed!
Thanx for the replies! |
|
|||
|
|||
graag gedaan
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen 3G meer en nu? T-Mobile verwijst naar Apple, en geeft geen garatie! | ruud2000 | Odido (T-Mobile) | 4 | 30-06-10 18:20 |
|
|