GPS werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hello, Ik heb geen idee of het nu aan mij ligt, maar is het normaal dat als je geen bereik hebt(ik heb een gelockte iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
GPS werkt niet
Hello,
Ik heb geen idee of het nu aan mij ligt, maar is het normaal dat als je geen bereik hebt(ik heb een gelockte iPhone, wel ge-jailbreaked), je geen GPS hebt? Pilopew |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Goolglemaps zal je kaart niet kunnen downloaden als je geen dataverbinding hebt, dus zal het ook niet kunnen weergeven waar je op dat moment bent.
|
|
|||
|
|||
wel zie je dan gewoon je GPS indicator (blauwe bolletje). echter in een grijze achtergrond omdat de kaarten niet doorkomen.
als ook je GPS indicator niet werkt dan zie je alleen een melding dat je huidige locatie niet kan worden weergegeven. |
|
|||
|
|||
Oeh, maar natuurlijk. Had ik eerder aan moeten denken. Dank jullie wel. Kortweg, zonder 3G of Wi-Fi heb je eigenlijk geen GPS...
Nog een vraagje. Het past in zekere zin in deze thread. Ik heb nogal wat problemen met mijn BlueTooth. Het werkt niet,, mijn iPhone wordt niet gevonden, of is niet geactiveerd ofzo. Komt dit jullie bekend voor? Alvast bedankt voor alles! Pilopew |
|
||||
|
||||
Bluetooth werkt alleen maar voor headset en (sommige) carkits.
Wat probeer je te koppelen? |
|
|||
|
|||
Dja, dat verklaart heel veel. Het heeft dan wss geen zin om te proberen een MacBook en een iPhone te koppelen...
Bedankt voor de hulp! Pilopew |
|
||||
|
||||
Heeft inderdaad weinig zin (en is onbegrijpelijk )
|
|
|||
|
|||
Fully agreed.
|
Labels |
bereik, gps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hardware: Locatie kan niet worden bepaald (GPS werkt niet) | daaf | iPhone Navigatie | 28 | 15-12-09 12:23 |
GPS werkt niet | jk89 | iPhone algemeen | 6 | 30-11-09 20:29 |
locator/gps werkt niet | Appiejan | iTunes | 4 | 18-09-09 11:59 |
gps koers werkt niet | thewitten | iPhone Navigatie | 0 | 14-08-09 21:19 |
Hardware: GPS werkt niet devicelog. | famsmolders | iPhone Navigatie | 3 | 07-08-09 10:01 |
|
|