Nieuw scherm op iPhone 3g discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Vandaag aparte ontdekking gedaan, ik heb een iphone 3g uit week 49 en mijn moeder 1 uit week 33. Ik hield de beide iPhones naast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nieuw scherm op iPhone 3g
Vandaag aparte ontdekking gedaan, ik heb een iphone 3g uit week 49 en mijn moeder 1 uit week 33.
Ik hield de beide iPhones naast elkaar en wat blijkt, mijn iPhone uit week 49 heeft een veel helderder beeld, dit terwijl de iPhones beide op dezelfde helderheid staan ingesteld. Zal proberen morgen 2 foto's te posten om het verschil te laten zien. Misschien stiekem een schermupgrade toegevoegd door Apple. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hebben ze beide dezelfde firmware ?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja allebei op 2.2..
|
|
|||
|
|||
Neem een hand vol dezelfde (goedkope) kleuren LCD's, zet er dezelfde informatie op met dezelfde instellingen en je zult verbaasd zijn over de verschillen in helderheid en kleur.
|
|
|||
|
|||
Heb hem vandaag ook vergeleken met nog een andere Iphone 3g eentje uit week 42.
De telefoons uit week 33 en 42 zijn exact hetzelfde. Mijne uit week 49 heeft ten opzichte van deze 2 andere uit 33 en 42 echt een veel helderder beeldscherm. Allemaal op zelfde helderheid en FW. Helaas nog geen mogelijkheid om foto te posten omdat die van mijn moeder nu ook is teruggestuurd i.v.m. scheurtjes bij het dock..:S |
|
|||
|
|||
vet raar hé.
wist wel dat er verschil zat in scherm van 1ste gen en 2de gen iphone, maar niet tussen twee 3G iphones |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar ervaringen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuw Iphone 4 scherm. | superjohn | Koopinformatie Nederland | 1 | 30-03-11 21:09 |
Nieuw scherm kopen | crazy-chriss | iPhone algemeen | 0 | 03-03-11 08:21 |
iPhone 3G met een nieuw scherm, kortere batterij duur | cedricgl | iPhone algemeen | 2 | 21-03-10 13:06 |
Nieuw scherm iphone 1e gen (omg brabant) | Hooligan123 | iPhone algemeen | 0 | 30-09-08 00:40 |
|
|