zolang surfen, toch nog enkele vraagjes discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey hallo allemaal, heb hier al enkele dagen en uren komen surfen, want heb een 2 G en ben nu aan het twijfelen om een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
zolang surfen, toch nog enkele vraagjes
Hey hallo allemaal,
heb hier al enkele dagen en uren komen surfen, want heb een 2 G en ben nu aan het twijfelen om een nieuwe 3 G aan te schaffen,(of indien hij niet kan wat ik wil dan toch maar een ander merk ...) maar blijf toch nog met enkele vraagjes zitten, die voor mij dus best wel belangrijk zijn en waarmee jullie, me misschien sneller kunnen helpen/antwoorden dan het lange surfen en de vele niet ter zake doende links.... Dus mn excuses als mn vraagjes reeds eerder zouden gepost zijn. Graag had ik geweten of : 1. je smsen van je telefoon kunt overzetten op pc? 2. smsen die je binnenkreeg, kan doorsturen ? 3. bepaalde smsen van een persoon kan wissen(maar niet allemaal, van die bepaalde persoon) 4.foto's en muziek/beltoon, doorsturen via bluetooth ? 5.foto doorsturen via sms ? 6. niet ineens hele sms leesbaar op t intro scherm enkel melding van sms 7. bericht van een sms of die is toegekomen of niet Nogmaals sorry mocht dit ergens reeds eerder gepost zijn en mijn grote en oprechte dank voor de antwoorden, reacties en evt links naar antwoorden !! Groetjes Missy. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zie hieronder voor de antwoorden. Had je trouwens ook kunnen vinden door de zoekfunctie te gebruiken !
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hey alleszins al heel erg bedankt voor je snelle antwoord, en prettige feestdagen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Enkele vraagjes | belgiumiphone | iPhone algemeen | 10 | 10-12-09 13:59 |
Enkele vraagjes | Giz | iPhone algemeen | 2 | 30-10-09 19:41 |
Enkele vraagjes 3.0 (proximus) | CharlieCharlo | Archief | 2 | 18-06-09 10:58 |
enkele vraagjes t.a.v jailbreak | Peernij | Archief | 11 | 22-05-09 22:33 |
Enkele vraagjes -SMS'en | lowlow | Archief | 2 | 15-02-08 20:21 |
|
|