LG KU990 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is wel een mooie telefoon maar de iphone vind ik toch net iets mooier...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het is wel een mooie telefoon maar de iphone vind ik toch net iets mooier
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Jah ik heb wel heeeele kleine krasje in de rechterhoek boven maar die zijn echt heel klein en niet op de scherm maar die lg prada die zat echt voll met krassen
|
||||
|
||||
Hahah ja ik stond ook versteld van de onbekrasbaarheit van de iPhone ... Egt super van Apple om hem zo mooi te maken...
Greetz, Stiruam |
|
||||
|
||||
Ik ga van de KU990 naar de iphone nou.. iig ik heb een iphone gekocht vandaag en vandaag ook de viewty gekocht. Het meest fijne eraan is het gebruik van het qwerty toetsenbord.. dit omdat deze zo komt te staan
Verder is het heel relaxed dat hij divx ondersteunt.. en hsdpa en 3g natuurlijk. Helaas geen wi-fi. Krassen heb ik helemaal geen last van gehad. |
|
|||
|
|||
Mss is het leuk om eens 5 Top smarthphones te vergelijken met elkaar en zo de best off uit te reiken? Er zijn precies veel goede alternatieven voor de iphone
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf deze telefoon.
Ik moet zeggen dat ik er zeker tevreden mee ben. Maar met het touchscreen vergeleken van mijn iPod Touch is het toch een stuk minder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone apps kan het werken op andere mobiels? o.a lg ku990 viewty | NoWayOut | iPhone Apps | 5 | 07-08-09 11:07 |
|
|