Restore niet goed gelukt? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik had eerst firmware 2.2 met 2.11 (oude basband). Ik wou mn iphone unlocken en hiermee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Restore niet goed gelukt?
Hallo,
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik had eerst firmware 2.2 met 2.11 (oude basband). Ik wou mn iphone unlocken en hiermee moest je de nieuwste baseband hebben. Dus ik heb mn iphone officieel via itunes geupdate. En hierbij vroeg hij mij om een reservekopie te maken, dus ik heb op ja geantwoord. Toen is mn iphone succesvol gerestored en gejailbreaked.(ook reservekopie teruggehaald, dat gebeurde automatisch). Maar nu zijn al mn video's van cycorder weg :S Is er een manier om deze terug te krijgen? Bij voorbaat dank! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ben bang dat deze weg zijn.
|
|
||||
|
||||
Die kun je niet meer terug krijgen, helaas.
|
|||
|
|||
dit is wel naaiend
bedankt voor jullie bevestigingen! |
|
|||
|
|||
volgende keer backup in appbackup (cydia) want cyrecorder is geen officieel apple programma
|
|
||||
|
||||
Alleen alles wat officeel is wordt met een herstel gebackupt, dus als je verder belangrijke dingen op je iphone hebt staan is het wel handig om dit zo nu en dan te back uppen.
|
|||
|
|||
weten jullie of dit ook van toepassing is voor het officiele programma iDicto? Ik heb daar namelijk een aantal belangrijke opnames mee gemaakt, maar heb deze niet terug na de restore. Is er een mogelijkheid om een backup van een oudere datum te restoren? In iTunes zie ik maar 3 mogelijkheden.
|
|
|||
|
|||
rechtermuisknop op je iphone drukken in itunes en dan drukken op vanaf reservekopie herstellen weet niet precies wat er staat en dan van een vorige datum herstellen
dit was voor seesee Laatst gewijzigd door bako; 02-01-09 om 23:20. Reden: was vergeten op quote te drukken |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Na sync die goed is gelukt, waar kan ik de muziek vinden op de iPad?? | Moos1967 | iPad algemeen | 2 | 10-12-10 12:43 |
iPhone 1e gen.: Unlock niet gelukt | rensiejjj | Unlock | 11 | 10-12-09 18:07 |
iPhone: Wie kan me helpen ! Ik krijg mijn iphone niet meer goed aan, jailbreak is niet gelukt | jevousaime3 | Jailbreak | 4 | 27-10-09 17:34 |
Gelukt! Volledig restore naar 1.0.2! Ik kan dus bellen | Beekhuis | Archief | 26 | 13-10-07 00:10 |
|
|