Netwerk selecteren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Hoe krijg ik een lijst te zien met beschikbare netwerken (telefoon)? Ik heb hem net unlocked, alleen er staat: iPhone van Bram Netwerk Niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Netwerk selecteren
Hallo,
Hoe krijg ik een lijst te zien met beschikbare netwerken (telefoon)? Ik heb hem net unlocked, alleen er staat: iPhone van Bram Netwerk Niet beschikbaar Aanbieder Swisscom 2.9 Versie 2.2 (5G77) Modemfirmware 02.28.00 Het ICCID-veld ontbreekt, is leeg. Groeten, Doblie
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kunt de beschikbare netwerken bekijken via Instellingen > Aanbieder.
|
||||
|
||||
Ik zie alleen in het menu Instellingen:
Vliegtuigmodus Wi-Fi Nieuwe gegevens Geluiden Helderheid Achtergrond Algemeen Mail, Contacten, Agenda Telefoon Safari iPod Foto's Dat is alles, ik zie geen aanbieder ofzo? Laatst gewijzigd door Doblie; 01-01-09 om 22:03. |
|
||||
|
||||
Aanbieder moet tussen Wi-Fi en Nieuwe gegevens staan...
|
|
||||
|
||||
En als dat er niet staat? Als ik de originele SIM-kaart erin doe, verschijnt aanbieder wel, dus wat is het probleem, zit 'm dus in de unlock? Ik heb ook al een andere SIM-kaart geprobeerd van Orange, zelfde probleem.
|
|
||||
|
||||
Dus voor de unlock ook niet, kan dat komen omdat je iets met Bossprefs ofzo hebt uitgeschakeld? Ik weet niet zeker of dat kan want ik heb zelf geen jailbreak maar je kan het proberen...
|
|
||||
|
||||
Ik heb nooit lopen klooien met Bossprefs, dus dat lijkt me sterk...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mocht Vliegtuigmodus vooralsnog niet aanstaan dan is mijn advies om te restoren in iTunes zonder backup en je unlock opnieuw uit te voeren. Er kan waarschijnlijk iets mis zijn gegaan. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's niet te selecteren op mobile.de | @rtin | iPhone Apps | 1 | 30-11-09 01:50 |
Emailaccount selecteren itunes | rcjve | Odido (T-Mobile) | 2 | 03-10-08 21:17 |
netwerk selecteren | biggy6 | Overige providers Nederland | 0 | 10-05-08 19:27 |
MMS - Afbeelding selecteren? | DertKesh | iPhone algemeen | 1 | 16-01-08 23:42 |
Kan 1.0.2 niet selecteren??? | Koes | Unlock [archief] | 4 | 31-10-07 22:37 |
|
|