Bluetooth aan/uit knop verplaatsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er een progje dat de aan-uit knop voor bluetooth, dat nu via instellingen algemeen te vinden is, kopieert naar het startmenu? Ik heb de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Bluetooth aan/uit knop verplaatsen
Is er een progje dat de aan-uit knop voor bluetooth, dat nu via instellingen algemeen te vinden is, kopieert naar het startmenu?
Ik heb de bluetooth meestal uitstaan om de batterij te sparen. Wanneer ik echter in de auto mijn headset wil gebruiken, wil ik het snel in kunnen schakelen. Alvast bedankt voor de tips. Bruce |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Met bosspreffs kan je het wel aanzetten geloof ik.. das 2x drukken
|
|
||||
|
||||
Vooralsnog is BossPrefs idd het snelst.
Ik wil ook graag een knopje op het springboard dat blauw is bij inschakelen, en grijs bij uitschakelen, maar ben nog niets tegengekomen. Ik kan wel programmeren, maar (nog) niet voor de iPhone. Toch maar eens in verdiepen |
|
|||
|
|||
iemand hier al iets voor gevonden? Voor Wi-Fi bestaat het al maar voor bluetooth zou het ook super handig zijn!
|
|
||||
|
||||
je plist veranderen???
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
aaarrggg ik ken er niets van. Iemand zin om deze knop te fabriceren. Maak er een mooi logo bij (Blauw bij aan grijs bij uit) en ik geef je €5 !
|
|
||||
|
||||
moet deze knop naar voor verplaatst worden in je instellingen onder Wi-Fi???
bedoel je dat? dat kan k je snel even fiksen hoor |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat kan, máár, je kunt 'm waarschijnlijk niet van kleur laten veranderen. De icon is vast. Daarnaast, ik weet niet of iemand binnen dit forum een .app kan schrijven met behulp van toolchain.
|
|
||||
|
||||
neem nu die van "insomnia" en verander daar de code een beetje van?
|
|
|||
|
|||
Kleur zou mooi zijn maar als het niet kan is dat ook niet zo erg. Het belangrijkste is dat het een snelkoppeling is die werkt. Waar kun je eigenlijk zoiets leren om zoiets te schrijven?
|
|
|||
|
|||
knop blue tooth
Hallo,
Kan iemand mij helpen met het invoegen van een knop blue tooth aan/uit op het springboard? Alvast ebdankt! groet, marcel |
|
||||
|
||||
wat ik je wel kan fixen is dat je bluetooth knop bijv onder Wi-Fi komt te staan............
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bluetooth aan/uit springboard
ispazio.net : swapBT Werkt goed
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
is een icoon op je springboard zoals de Wi-Fiswitch, kun je door op icoon te drukken je bluetooth aan/uit switchen zonder ergens in een menu te gaan.
ideaal voor personen die bluetooth iedere dag gebruiken. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
@Croiman, is het niet mooier in settings, onder Wi-Fi????
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aan uit knop werkt niet meer | joene28 | iPhone algemeen | 1 | 07-04-11 09:54 |
Aan/Uit knop werkt niet. | ultrAslanli-kerem | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 03:21 |
Aan/Uit knop werkt niet meer 3G | Venz | iPhone algemeen | 0 | 08-02-10 11:05 |
Aan/Uit knop werkt niet meer | KCie | iPhone algemeen | 0 | 23-11-09 09:03 |
Aan/uit knop stuk | Kermi | iPhone algemeen | 1 | 04-09-08 21:50 |
|
|