Bluetooth aan/uit knop verplaatsen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) als jij die daar wilt onder je wifi, post hier dan je prefferences.app en ik zal het rap fixen...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
als jij die daar wilt onder je Wi-Fi, post hier dan je prefferences.app en ik zal het rap fixen
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja, maar wat wil je precies van mij hebben dan???
|
|
||||
|
||||
je preferences.app map en alles wat erin staat. Copieren met Winscp na je pc en mij emailen???
K pas je plist aan en verplaats hierdoor je bluetooth onder je Wi-Fi switcg, en daarna zet je die map trug in je iphone en vervangt de standaard plist ermee. |
|
||||
|
||||
Ik gebruik Winscp niet, is er een andere manier????
|
|
||||
|
||||
iphonebrowser of andere????
|
|
||||
|
||||
nee, ik gebruik eigenlijk alleen iTunes....
Heb een keer gezocht naat iPhone pc suite, maar kon alleen duitse versie krijgen |
|
||||
|
||||
icoon contacten op de desktop
Weet iemand of het mogelijk is om een icoon op de desktop te creeren om meteen naar de contacten te gaan?
Nu doe ik dat elke keer via de telefoon maar dat moet toch handiger kunnen !?!?!?! Alvast bedankt |
|
||||
|
||||
In de installer zijn meerdere apps te vinden die dat wij jij wil, doen....
|
|
|||
|
|||
swpBT heeft een goed logo en is errrrrrug handig gezien het feit dat tegenwoordig het vasthouden van je phone in een rijdende auto al strafbaar is.
Croiman bedankt !! |
|
||||
|
||||
Ik heb net een paar weken een iPhone en heb een BT headset voor in de auto. Elke keer moet ik het inderdaad via Instellingen de-/activeren; een beetje omslachtig. Nu heb ik swapBT net gelezen, maar het kan blijkbaar niet via iTunes store gedownloadt worden. Uit hun website heb ik begrepen dat je hiervoor een zgn. installer nodig hebt. Kan iemand mij uitleggen hoe het werkt?
Laatst gewijzigd door iMac-er; 15-12-08 om 17:55. |
|
||||
|
||||
Als je even de zoekfuncite op dit forum gebruikt kom je er ook achter.
Als je je iphone jailbreakt kan je kiezen om installer te instaleren (zonder jailbreak is dat niet mogelijk).
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Er bestaat niet zo'n app. Als snel BT aan en uit wilt zetten zul je je iphone echt moeten jailbreaken...
|
|
|||
|
|||
Ik ken wel een app maar dat vereist wel Jailbreaken geloof ik. Het programma heet Hood. Na installeren kan je met een veegbeweging van links naar rechts bovenin je scherm (over je klokje) een pull-down oproepen waarin je direct je Wi-Fi, Bleutooth en Edge kan aan-/uitzetten (ongeacht welk scherm je zit). Ook laat het je memory-usage zien en kan je een soort van Taskmanager oproepen en al je draaiende applicaties checken. Zeer handig!
|
|
|||
|
|||
waar vindt ik die hood
thanks |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Aan uit knop werkt niet meer | joene28 | iPhone algemeen | 1 | 07-04-11 09:54 |
Aan/Uit knop werkt niet. | ultrAslanli-kerem | iPhone algemeen | 0 | 22-08-10 03:21 |
Aan/Uit knop werkt niet meer 3G | Venz | iPhone algemeen | 0 | 08-02-10 11:05 |
Aan/Uit knop werkt niet meer | KCie | iPhone algemeen | 0 | 23-11-09 09:03 |
Aan/uit knop stuk | Kermi | iPhone algemeen | 1 | 04-09-08 21:50 |
|
|