INloggen op internet? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Bij onze universiteit moeten wij ons altijd inloggen met een username en pass, nu als wij van gebouw veranderen en dus in een ander ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
INloggen op internet?
Beste,
Bij onze universiteit moeten wij ons altijd inloggen met een username en pass, nu als wij van gebouw veranderen en dus in een ander Wi-Fi netwerk terecht komen moeten wij ons weer inloggen. Nu met mijn laptop is dat geen probleem omdat safari de gegevens kan onthouden en ik gewoon op enter moet drukken en voor FF is er zelfs een plugin maar voor mijn Iphone is er helaas geen oplossing. Dus moet ik me telkens weer inloggen en zoals jullie wss wel weten het is leuk werken op de Iphone maar het is toch wel lastig om je over héél de stad constant te moeten inloggen op je kleine scherm Zou er geen oplossing zijn zodat mijn gegevens wel automatisch invullen en het niet te moeilijk is dus niet via duizende programma's of duizende kliks want nu gaat het inloggen al vrij snel omdat ik het zeer snel kan type maar ik dacht mss met een bladwijzer ofzo? Maar het nadeel is dat je geen toegang hebt tot het internet zolang je niet ingelogt bent? Alvast bedankt, Michael |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De iPhone zou dit ook gewoon moeten onthouden als je eenmaal een keer aangemeld bent hoor. Ik heb thuis twee Wi-Fi netwerkjes, beneden "Hell", boven "Heaven" en mijn iPhone is ook bij vrienden thuis en bij mijn moeder op het Wi-Fi aangemeld. Waar ik ook ben, mijn iPhone pakt altijd automatisch het daar aanwezige netwerk op zonder dat ik iets hoef in te vullen.
|
|||
|
|||
Het gaat hier niet over Wi-Fi netwerken, het is zoals in hotels je hebt dadelijk toegang tot het internet maar dan kom je op ene login pagina www.netlogin.kuleuven.be en daar moet je je ID opgeven en dan kan je verder op het internet.
|
|
|||
|
|||
al een oplossing gevonden voor dit probleem, ik zit namelijk met hetzelfde.
|
|
|||
|
|||
Met de 3.0 software is dit probleem opgelost
|
|
|||
|
|||
hoe dan? In het menu ergens?
|
|
|||
|
|||
Nee gwn d.m.v. formulieren kan hij je gegevens nu onthouden en moet je enkel nog op LOGIN klikken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Inloggen op website | Dreissen | Ontwikkelen voor iOS | 1 | 20-05-11 18:26 |
Is inloggen op MIJN ING inloggen veilig? | Laurence190 | iPhone Apps | 0 | 03-05-11 18:25 |
Internet alleen via inloggen | pvanvugt | Wi-Fi | 3 | 09-11-09 22:54 |
1.1.4. wnscp inloggen | I-Stefke | Archief | 19 | 23-03-08 20:49 |
|
|