Lock button is weggezakt. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mede forum gebruikers. Ik heb van de week mijn iphone terug naar de winkel gebracht omdat de lock button niet meer op de goede ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Lock button is weggezakt.
Beste mede forum gebruikers.
Ik heb van de week mijn iphone terug naar de winkel gebracht omdat de lock button niet meer op de goede plek zat. de t-mobile medewerker zij tegen mij dat apple in de regel niet repareerd maar dat ze meteen een nieuwe opsturen wie heeft er ervaring met reparatie binnen de garantie tijd ??? kreeg je een niewe ?? of repareerde ze hem ?? MVG remy lammertsma |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk krijg je gewoon een nieuwe iPhone.
Terugbrengen, en maar afwachten
|
|||
|
|||
bij mij is het al van in begin
dat het wegezakt is maar ik wil niet lang zonder iphone zitten dus laat je eme iets weten hoe lang je gewacht hebt? |
|
|||
|
|||
Wat heb je verteld bij T-Mobile?
Heb hetzelfde probleem.... mvg Menno |
|
|||
|
|||
ik denk niet dat dit onder garantie valt
ik denk dat ze gan zeggen dat het gebruikslijtage is |
|
||||
|
||||
Dat zal wel meevallen zo erg is tmobile zelfs niet..
|
|||
|
|||
ik ben van belgie dus bij mobistar
|
|
|||
|
|||
Probeer cosmetische schade bij T-Mobile. Binnen twee weken een nieuwe iPhone neem ik aan.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdelijk uitschakelen van de sleep/lock button | nzn | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-03-11 18:13 |
Sleep/lock button vervangen | Burn85 | iPhone algemeen | 0 | 18-06-10 16:00 |
iPhone: Jailbreak met defecte Home/Lock-button? | BP65 | Jailbreak | 38 | 19-10-09 22:32 |
iPhone laten vallen en nu reageert de Lock-button niet meer! | melloww | iPhone algemeen | 8 | 06-08-09 01:51 |
|
|