Sleep/lock button vervangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al enige keren rond gekeken op de site en, ook alle zoek suggesties gelezen alleen krijg niet antwoord op mijn vraag: De sleep/lock ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Sleep/lock button vervangen
Ik heb al enige keren rond gekeken op de site en, ook alle zoek suggesties gelezen alleen krijg niet antwoord op mijn vraag:
De sleep/lock button van mijn 3g is versleten, reageert nergens meer op. Nu kan ik een los drukkertje bestellen dat in de iphone zit, (Apple iPhone 3G Power Knop Fixer) Alleen is mijn vraag of iemand weet of je alleen het deeltje kan vervangen of ook de aansluiting daarvan. open/dicht schroeven is geen probleem, heb al eens mijn scherm vervangen. Alvast bedankt voor de hulp. MVg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tijdelijk uitschakelen van de sleep/lock button | nzn | Jailbreak apps en thema's | 0 | 27-03-11 18:13 |
Power-/Sleep-button kapot | Bynens | iPhone algemeen | 48 | 12-03-11 17:02 |
iPhone: 3g Jailbreaken zonder Sleep/Wake button | Lucque | Jailbreak | 3 | 21-02-11 20:12 |
Sleep/ awake button ingedeukt | arjean | Unlock [archief] | 5 | 22-06-08 21:09 |
Sleep button werkt niet meer. | pvdvelden | Unlock [archief] | 3 | 29-05-08 09:29 |
|
|