iPhone synced niet meer, hoe simkaart vervangen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De titel kon niet echt accuraat mijn probleem omvatten, dus hier dan nog maar is in een wat langere versie: Een aantal maanden geleden heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone synced niet meer, hoe simkaart vervangen
De titel kon niet echt accuraat mijn probleem omvatten, dus hier dan nog maar is in een wat langere versie:
Een aantal maanden geleden heb ik kortsluiting gehad over een usb poort wat ervoor gezorgd heeft dat er iets in mijn iPhone kapot is gegaan. Wat precies weet ik niet, ik weet alleen dat de iPhone niet meer te connecten valt met de computer. Dat is opzich het probleem nog niet, het probleem is dat ik mijn abonnement bij KPN Hi wil stopzetten en naar Vodafone wil overstappen. Nu moet ik voor nummerbehoud mijn simkaart nummer invullen... Ik ben bang als ik mijn simkaart eruit wip dat ik het opnieuw moet activeren in iTunes, iets wat dus niet kan Kan iemand dit misschien voor mij testen? Als je dus de simkaart eruit haalt en er weer in stopt, moet je het dan opnieuw activeren? Bij voorbaat al superbedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Na wat verder research doen las ik dat het ICCID nummer mijn simkaart nummer is? Het is wel netjes 19cijfers lang, dus dat klopt mooi!
Excuses voor het onnodig aanmaken van een topic! |
|
|||
|
|||
Kan een slotje op
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: Iphone herkent simkaart niet meer... | jeroenvrijn | Jailbreak | 0 | 14-02-11 18:41 |
iPhone vervangen, jailbroken apps willen er niet meer op | Wuzz | iPhone Apps | 2 | 15-01-11 15:32 |
Help, mijn TOMTOM app synced niet naar iPhone iOS4 | tychop | iPhone Navigatie | 5 | 10-06-10 22:22 |
iphone start niet meer na batterij vervangen | Cemelli | iPhone algemeen | 1 | 05-01-10 10:30 |
Mobile Me synced wel of niet?? | wowbagger | iTunes | 15 | 19-08-08 22:54 |
|
|