van 1.1.3 naar 2.2 op nieuwe macbook discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) dag iedereen, ik ben dus al een tijdje aant proberen om een iphone naar 2.2 over te zetten. maar zit met de nieuwste macbook. dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
van 1.1.3 naar 2.2 op nieuwe macbook
dag iedereen,
ik ben dus al een tijdje aant proberen om een iphone naar 2.2 over te zetten. maar zit met de nieuwste macbook. dus mijn iphone word niet herkend in itunes, ik volg de raad die ze zeggen en dat is er een usb hub tussen te steken. maar ook dit werkt niet, weet iemand hiermee raad. en wat de oplossing kan zijn. heb er al verschillende overgezet op een eerste versie van macbook en dat lukt zonder problemen. graag vraag ik wat raad van jullie want heb zoal alles geprobeerd. alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
kijk even op de website www. Appletips.NL daar staat een oplossing. Zoek op dfu. Dat is het snelste.
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties, maar is het veilig om dit te doen?
zou er nog een andere manier bestaan? bijvoorbeeld door hem niet in een dfu mode te zetten? dus bijgevolg is het nodig om de iphone in dfu mode te zetten voor hem up te daten? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: hoe zet ik itunes gegevens van windos over op mijn nieuwe macbook | heli53 | iTunes | 3 | 19-11-10 12:35 |
Notities overzetten van Iphone naar Macbook. | Chrissie | iTunes | 0 | 15-07-10 14:17 |
Muziek: Muziek van iPhone naar MacBook | imagine | Muziek, foto & video | 2 | 15-06-10 23:22 |
Data van iPhone naar nieuwe Macbook krijgen? | Nafets | iTunes | 1 | 01-05-10 14:26 |
syncin van iPhone naar macbook | lesouvage | iTunes | 4 | 16-01-08 10:06 |
|
|