[TV]Knight industries discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Okee, ik kijk nu de laatste epi van knight rider 2008. wat zie ik? DIT: en de achterkant (de dame kijkt hier toch lelijk, dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
[TV]Knight industries
Okee, ik kijk nu de laatste epi van knight rider 2008.
wat zie ik? DIT: en de achterkant (de dame kijkt hier toch lelijk, dus die handjes kunnen wel gewoon blijven tikken heren) Welke Kloon zou dit zijn ? Wel achterlijk veel coole autos en gadgets in die serie trouwens. Laatst gewijzigd door King1987; 23-01-09 om 19:44. Reden: Wel even serieus blijven, dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sony-Ericsson Experia X1.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
vind het zowieso geweldig hoe de producers nog steeds niet doorhebben dat die gast MIKE heet en niet Michael :')
|
|
|||
|
|||
ik vind em echt geen kloon hoor, hij ziet er in geen een opzicht uit als een iphone
grappig hoe mensen alle andere touch telefoons een kloon van de iphone noemen terwijl dat HELEMAAL niet het geval is. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik volg deze serie ook en de software lijkt op de iphone vind ik.
|
||||
|
||||
Het toestel lijkt op een xperia en de software die gedraaid word is ws een filmpje van een slecht nagemaakte mobile osx (de iPhone os).
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
The dark knight; app edition (film). | apotheosis | iPhone Apps | 2 | 17-02-11 14:30 |
Nokia 5800 in Batman: The Dark Knight | happy meal | iPhone algemeen | 5 | 30-09-08 12:20 |
|
|